/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F135%2F40c8209a1ad1b16fcf6f43dfb769d359.jpg)
У Китаї придумали додавати йод у твердотільні батареї електромобілів: що зміниться
В Інституті фізики Китайської академії наук запропонували застосовувати іони йоду. Під час роботи акумулятора вони повинні переміщатись до межі розділу електрода та електроліту, допомагаючи притягувати іони літію та заповнювати мікроскопічні зазори, що забезпечує більш щільний контакт між матеріалами.Інший метод, розроблений Інститутом дослідження металів при Китайській академії наук, передбачає створення полімерного каркасу для електроліту задля підвищення його стійкості до вигину та скручування із збереженням структурної цілісності: тести показують, що матеріал здатний витримати 20 тисяч циклів вигину та скручування.Третій підхід, розроблений Університетом Цинхуа, передбачає застосування фторованих поліефірних матеріалів посилення електроліту.Стійкість фтору до високої напруги допомагає утворенню стабільного фторидного шару на поверхні електрода, що запобігає електричному пробою під дією напруги. Такі елементи пережили тести на прокол та нагрівання до 120 °C. Тестові твердотільні осередки мають питому енергоємність 604 Вт*год/кг.Головним завданням всіх досліджень є створення безпечного твердотільного акумулятора масою 100 кг, який зможе забезпечити до 1000 км запасу ходу проти колишніх 500. Однак, крім науково-технічних проблем, впровадженню твердотільних батарей перешкоджає економічний фактор.Навіть розрахункова вартість перспективних акумуляторів у 2,8 рази вища за традиційні батареї, а реальна напевно виявиться ще більшою. Втім, при по-справжньому масовому виробництві та налагоджених технологіях ця різниця має скоротитися, і тоді якісний стрибок зроблять не просто самі тягові батареї, а й електромобілі, популярність яких різко зросте.Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, CATL представив інноваційну батарею для електромобілів із надшвидкою зарядкою.
