/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F94c3de512c34cb34b3d122800a3e6107.jpg)
Прибутки Porsche різко падають через майбутнє припинення виробництва трьох моделей з ДВЗ
Porsche під час презентації фінансових результатів за третій квартал оголосила, що час трьох різних моделей, включаючи нинішній бензиновий Macan, добігає кінця. Це важливо відзначити, оскільки цей кросовер є найпопулярнішою моделлю бренду – за перші дев’ять місяців року було поставлено 64 783 одиниці.Компанія, схоже, створюватиме запаси автомобілів на ключових ринках, щоб заповнити паузу до появи оновленого кросовера. Друге покоління Macan буде пропонуватися з традиційними та гібридними силовими установками, включаючи plug-in гібриди. Вони будуть продаватися паралельно з нинішнім електричним Macan.Попередні повідомлення вказували, що майбутня модель буде базуватися на Audi Q5, а шпигунські фотографи зафіксували прототип під час тестування Porsche раніше цього року. Цей крок є логічним, оскільки бренд уповільнює свій перехід на електромобілі в рамках коригування продуктової лінійки, яке передбачає “додаткові моделі з двигунами внутрішнього згоряння та plug-in гібридними силовими установками”.Ці зусилля будуть підтримані версіями з двигунами внутрішнього згоряння оновленої моделі 718, а також наступного Macan, який, мабуть, називають “B-SUV”. Крім того, флагманський позашляховик Porsche відмовився від електричної тяги і натомість пропонуватиме бензинові та plug-in гібридні варіанти.
Що стосується моделей 718, нинішні Boxster і Cayman швидко наближаються до кінця свого життєвого циклу. Виробництво завершиться в кінці цього місяця, і Брекнер повідомив, що “ми випускаємо останні автомобілі цими днями”. Однак виробник ще матиме невеликий запас моделей на складі, щоб заповнити проміжок до появи спортивного автомобіля нового покоління.Фінансові показники виявилися незадовільними, незважаючи на рекордні поставки в Сполучених Штатах. За перші дев’ять місяців року операційний прибуток Porsche впав з понад 4 мільярдів євро до всього 40 мільйонів євро.
Компанія пояснила різке падіння низкою факторів, включаючи стратегію коригування продуктової лінійки, складні ринкові умови в Китаї та “разові ефекти”, пов’язані з акумуляторною діяльністю. Тарифи також відіграли свою роль, і, схоже, вони коштуватимуть компанії близько 700 мільйонів євро лише цього року.Для компенсації впливу тарифів Porsche планує “подальше посилення” своєї цінової позиції протягом 2025 та 2026 років. Компанія також підвищила ціни, щоб зберегти маржу на “прийнятному рівні”.Незважаючи на жалюгідні цифри, Porsche зазначила, що чистий грошовий потік від автомобільного бізнесу зріс з 1,24 мільярда до 1,34 мільярда євро. За словами компанії, це “демонструє стійкість бізнес-операцій і показує, що Porsche функціонує стабільно навіть у складних умовах”.Ці фінансові результати відбуваються на тлі глобальних змін у автомобільній промисловості, де традиційні виробники змушені балансувати між інвестиціями в електрифікацію та підтримкою прибуткових моделей з двигунами внутрішнього згоряння. Різке падіння прибутковості Porsche демонструє, наскільки болючими можуть бути такі переходи, особливо коли вони поєднуються з геополітичними факторами, такими як торгові тарифи. Позитивним сигналом залишається зростання чистого грошового потоку, що свідчить про здатність компанії підтримувати операційну ефективність навіть у періоди структурних змін.

