/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F82af1557a834be1f23cd6a53b00e84dc.jpg)
Нова E-Клас EQ від Mercedes прибуває, щоб виправити помилки EQE
Mercedes раніше анонсував E-Class з технологією EQ, а тепер шпигунські фотографи зафіксували прототип під час випробувань у Європі. Він замінить EQE, яка погано продається, і матиме більш класичний вигляд.Хоча прототип сильно замаскований, він наслідує риси C-Class EQ, і його легко можна сплутати з цією моделлю.Однак при детальному огляді видно низку змін, включаючи звичайні дверні ручки та бічні дзеркала, розташовані біля основи стійки A. Крім того, E-Class довший і, здається, має нижчу лінію вікон.Маскування приховує багато деталей, але очікується, що передня частина буде виразною зі сміливою решіткою, подібною до тієї, що встановлена на електричних GLC та C-Class.Також можна розгледіти широку нижню решітку радіатора та тимчасові фари. Останні, безсумнівно, будуть замінені на серійні світлодіодні блоки з зірками, які стали візитівкою Mercedes.Профіль автомобіля сильно нагадує стандартний E-Class, але електрична версія, схоже, ще довша. Хоча поки важливо сказати точно, прототип має подовжені задні двері та більший простір салону.Ззаду автомобіль має досить просту задню частину з вигнутим багажником і невеликим спойлером. Їх доповнює спортивний бампер з інтегрованим дифузором.Шпигунським фотографам не вдалося зазирнути всередину, але електричний седан може наслідувати риси GLC. Якщо так, модель може отримати масивний 39,1-дюймовий екран MBUX Hyperscreen.Компанія також обіцяла покращену шумоізоляцію та систему напівавтономного водіння третього рівня.Наразі про автомобіль відомо небагато, але електричний GLC дає уявлення про те, що чекати. Він оснащений акумулятором ємністю 94 кВт·год та 800-вольтовою електричною архітектурою, що дозволяє заряджати до 188 миль (303 км) пробігу лише за десять хвилин.GLC 400 4MATIC має сумарну потужність 483 к.с. (360 кВт / 490 к.с.) та запас ходу до 443 миль (713 км) за стандартом WLTP. Модель також пропонує інтелектуальну пневматичну підвіску та систему повороту задніх коліс до 4,5 градусів.Також очікується тепловий насос та гальмівна система «one-box», яка забезпечує стабільне та впевнене гальмування незалежно від того, чи використовуються традиційні гальма, чи система рекуперативного гальмування.Цей крок Mercedes може стати важливим для бренду, оскільки електричні моделі E-Class можуть привернути більше уваги споживачів, які раніше скептично ставилися до дизайну EQ-серії. Інтеграція технологій із успішнішими електричними моделями, такими як GLC, може забезпечити конкурентні переваги на ринку преміальних електромобілів.

