/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F131%2F6f4830c9782fb7122814c5f3ee40e816.jpg)
Більшість роблять це щодня: популярні звички водіїв, які тихо "вбивають" АКПП
Ви дізнаєтесь:
Автоматична коробка передач сьогодні встановлена майже в кожному сучасному авто, але її ремонт може сильно вдарити по гаманцю, пише Jalopnik
Главред вирішив дізнатися, чому трансмісії виходять з ладу і як цього уникнути.
Інженер із відомого каналу Engineering Explained пояснює:
"Більшість поломок відбувається не через пробіг, а через поведінку водія".
За його словами, 90% проблем із автоматичною коробкою передач не пов’язані з заводськими дефектами, а з неправильними звичками водіння. Фахівець виділив п’ять найбільш поширених помилок, яких варто уникати:
Котитися на нейтралці
Раніше це вважалося економією пального, проте сучасні авто автоматично відключають подачу палива під час спуску. Крім того, включення передачі назад займає час, і в критичній ситуації можна не встигнути. У деяких країнах такий маневр ще й штрафується.
Перемикати "R" на "D" без зупинки
Багато водіїв економлять секунди при виїзді з паркінгу. Однак трансмісія не розрахована на перемикання під час руху. Кожен такий "швидкий" маневр залишає мікротріщини в системі.
Запуск із нейтральної передачі
Різкий старт із нейтралі створює прослизання, що нагріває рідину та зношує фрикційні диски. Експерт радить: для різкого старту краще притиснути гальмо, натиснути газ і відпустити педаль гальма — це значно безпечніше для коробки.
Тримати нейтраль у заторі
Деякі водії думають, що це економить бензин, але ефект мінімальний. Водночас трансмісія отримує додаткове навантаження. Якщо стоянка тривала — краще вимкнути двигун.
Ставити "P", не зупинившись
Перемикання на паркінг під час руху створює удар для металевого фіксатора. Це може призвести до його поломки, і тоді авто просто покотиться.
Експерт підкреслює: "Автоматична коробка передач — складна система, і її ресурс залежить від дрібниць".
Читайте також:

