/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F345bc34f45c433dd1d9071d8642f33f3.jpg)
BYD оголосила війну японським кей-карам із новою моделлю Raccoon
Китайський автовиробник BYD готується до виходу на японський ринок з компактним електричним автомобілем Racco, який став першим кей-каром бренду. Фотографії моделі з’явилися в мережі до офіційної прем’єри на Japan Mobility Show.Загальна конструкція автомобіля відповідає жорстким вимогам японського ринку кей-карів. Модель має вертикальний силует, короткий капот, ковзні двері та практично відсутній задній звис. Дизайн вікон та стійок нагадує Mitsubishi ek Space, а передня оптика та загальна статура запозичені у Daihatsu Tanto.Передбачається, що BYD Racco отримає два варіанти акумуляторних батарей ємністю 20 кВт·год та 40 кВт·год, які забезпечать запас ходу близько 180 км. Модель буде підтримувати швидку зарядку потужністю до 100 кВт. Низько розташована батарея покращить керованість порівняно з традиційними кей-карами.Салон автомобіля, ймовірно, отримає цифрову панель приладів із великою мультимедійною системою, що не типова для цього сегменту. Очікується комплектація передовими системами допомоги водієві ADAS та тепловим насосом для клімат-контролю.Продажі BYD Racco почнуться наступного року, а попереднє замовлення розпочнеться влітку 2026 року. Стартова ціна кей-кара оцінюється приблизно в 2,5 мільйона єн до субсидій. Серед електричних конкурентів називають Nissan Sakura та Mitsubishi eK X EV.Вихід BYD на ринок японських кей-карів може суттєво вплинути на локальних виробників, які традиційно домінують у цьому сегменті. Запропонована ціна та технічні характеристики роблять Racco привабливим варіантом для міських умов, особливо з урахуванням зростаючої популярності електромобілів у Японії. Успіх цієї моделі може відкрити шлях для інших китайських брендів, що прагнуть розширити свою присутність на одному з найбільш вимогливих автомобільних ринків світу.

