Як штучний інтелект впливає на навчання та мислення сучасних підлітків
Як штучний інтелект впливає на навчання та мислення сучасних підлітків

Як штучний інтелект впливає на навчання та мислення сучасних підлітків

Дослідники з Оксфорда з’ясували, як використання нейромереж позначається на когнітивних функціях студентів. Так зване ШІ-покоління швидше працює з інформацією, але втрачає здатність до глибокого і самостійного мислення.

Згідно з опублікованим звітом Oxford University Press, 8 з 10 британських підлітків у віці від 13 до 18 років регулярно використовують нейромережі для навчання. Майже всі зізналися, що вдаються до допомоги ШІ при виконанні домашніх завдань.

Більшість учнів вважають, що технології допомагають їм «думати швидше» і «легше вирішувати складні завдання». Але 60% опитаних відзначили, що постійна робота зі ШІ знижує їхні здібності в інших областях, а кожен четвертий визнав, що таке навчання стає занадто легким.

Еріка Галеа, директор Європейського центру нейроосвіти, вважає, що підлітки набувають швидкості та плинності мислення, але втрачають глибину, що виникає при роздумі та сумніві. Вчені називають цей феномен «синтетичним мисленням».

Автори пропонують переглянути підходи до освіти, яка в першу чергу повинна відповідати на питання «Навіщо людина вчиться?» У поточних реаліях ШІ діє на систему навчання по-іншому, виступаючи інструментом, який визначає, як людина вчиться.

Джерело матеріала
loader
loader