Новий потужний GT від AMG доводить, що двигуни внутрішнього згоряння ще не зникли
Новий потужний GT від AMG доводить, що двигуни внутрішнього згоряння ще не зникли

Новий потужний GT від AMG доводить, що двигуни внутрішнього згоряння ще не зникли

Друге покоління Mercedes-AMG GT поки що не має такої екстремальної версії, як минула Black Series, але це може швидко змінитися. Виробник готує більш агресивного та потужного представника сімейства GT, який поверне моделі репутацію новатора.Компанія оприлюднила фото Concept AMG GT Track Sport під час випробувань, що свідчить про розробку нового трекового варіанту.Прототип створений для встановлення рекордів на трасі, а не для розмірених поїздок. З агресивним аеродинамічним обвісом та довгим капотом, що приховує двигун V8, концепт орієнтований на конкуренцію з Porsche 911 GT3 RS.Вперше показаний кілька місяців тому, закамуфльований прототип тепер розкриває більше деталей. За зовнішнім виглядом він нагадує GT3 гоночний автомобіль завдяки масивному задньому антикрилу, вихлопним трубам збоку, вентильованому капоту та різкому передньому спліттеру.Незважаючи на гоночний вигляд, очікується, що автомобіль залишиться дорожньо-легальним, тож покупці зможуть придбати його у салоні AMG.Track Sport має суттєво перероблений кузов порівняно з іншими моделями лінійки AMG GT. Помітні відмінності включають ширшу колію, подовжену задню частину та збільшену відстань між передньою віссю та панеллю приладів, що вказує на структурні зміни.Схожі елементи екстер’єру, ймовірно, обмежуються фарами, склінням та дзеркалами.Концепт проходить інтенсивні випробування на різних треках та трасах. Виробник описує його як “наймолодшого та найвражаючішого нащадка сімейства GT”, який робить “крок далі в радикальності та безкомпромісному дизайні” з акцентом на “максимальну динаміку керування”.AMG підтвердив, що Track Sport живиться “технологією приводу V8”, але незрозуміло, чи буде силова установка включати електромеханічні компоненти. Також згадується про “подальшу оптимізацію балансу ваги” та “інтелектуальне легке будівництво”, що підтверджує попередні припущення.Наразі найпотужніший неелектрифікований двигун 4.0-літровий V8 з подвійним турбонаддувом у AMG GT 63 S генерує 603 к.с., тоді як плагін-гібридна версія E Performance видає 805 к.с. Цілком ймовірно, що Track Sport перевершить обидва показники, посівши вершину лінійки.Окрім трекового AMG GT, Mercedes також розглядає можливість створення повністю електричного дводверного купе, терміни запуску якого залежатимуть від ринкових умов. Якщо проект буде схвалено, він може приєднатися до виробничої версії чотиридверного концепту AMG GTXX, очікуваного наступного року з потужністю 1,341 к.с. від тримоторної системи.Поява Concept AMG GT Track Sport демонструє, що Mercedes-AMG не збирається відмовлятися від двигунів внутрішнього згоряння, навіть у світі, що переходить на електромобілі. Цей проект підкреслює здатність бренду поєднувати високі технології з емоційними характеристиками, що залишаються важливими для автолюбителів. Розробка таких автомобілів може стати стратегією для збереження аудиторії, яка цінує традиційні характеристики спорткарів, водночас готуючись до майбутніх інновацій.

Джерело матеріала
loader
loader