Stellantis пропонує забути про V6 завдяки новому турбованому чотирициліндровому двигуну
Stellantis пропонує забути про V6 завдяки новому турбованому чотирициліндровому двигуну

Stellantis пропонує забути про V6 завдяки новому турбованому чотирициліндровому двигуну

Компанія Stellantis представила абсолютно новий турбований чотирициліндровий двигун Hurricane 4 Turbo, який дебютував на оновленому позашляховику Jeep Grand Cherokee 2026 року. Цей 2.0-літровий агрегат демонструє значне покращення продуктивності та економічності порівняно з попередніми силовими установками.Новий двигун розвиває 324 кінські сили (248 кВт) та 450 Нм крутного моменту, що значно перевершує показники атмосферного 3.6-літрового двигуна V6 Pentastar, який видавав 293 к.с. (218 кВт) та 352 Нм. Навіть у порівнянні з турбованим 2.0-літровим двигуном Wrangler, що розвиває 270 к.с., новий Hurricane 4 Turbo демонструє вагому перевагу.Вражаючі характеристики дозволяють двигуну ефективно працювати на транспортних засобах різних розмірів – від компактних до повнорозмірних моделей. Конструкція передбачає можливість використання у звичайних, гібридних та plug-in гібридних версіях, що робить його перспективним для широкого спектру продуктів Stellantis по всьому світу.Експерт Stellantis з силових установок Мікі Блай описує двигун як повністю нову розробку, що використовує технологію турбулентного струменевого запалювання (TJI). Ця система передбачає використання свічки запалювання для підпалу невеликої кількості палива в спеціальній попередній камері над кожним циліндром, що забезпечує швидше та повніше згоряння паливно-повітряної суміші.Stellantis Wants You To Forget The V6 With Its New Turbo FourДвигун оснащений комбінованою системою впорскування палива, що поєднує портове та пряме впорскування. Спеціальний контролер визначає оптимальний режим роботи або активує обидві системи одночасно для досягнення максимальної потужності. Така конструкція забезпечує ідеальний баланс між ефективністю та відзывчивістю.Основа двигуна – алюмінієвий блок та алюмінієва головка блоку циліндрів з покращеними внутрішніми компонентами. Як і у 3.0-літровому рядному шестициліндровому двигуні Hurricane, тут застосовано плазмове покриття циліндрів, що забезпечує вдесятеро вищу зносостійкість порівняно з традиційними чавунними гільзами. Електричний водяний насос та насос мастила змінного робочого об’єму зменшують втрати потужності.Stellantis Wants You To Forget The V6 With Its New Turbo FourНова конструкція обіцяє бути плавною в роботі та використовувати на 10% менше палива, одночасно забезпечуючи на 20% більшу потужність порівняно з нинішнім 2.0-літровим двигуном DOHC I-4. Для моделі Wrangler це може означати покращення паливної економічності до приблизно 22 миль на галон у місті, 25 по трасі та 23 в змішаному циклі.Виробництво двигунів розгорнуто в Да́нді, Мічиган, з подальшим плануванням запуску виробництва в Кокомо, Індіана, в рамках раніше оголошених інвестицій. Очікується, що в найближчі місяці з’явиться додаткова інформація про застосування цього перспективного двигуна в різних моделях концерну Stellantis.Поява двигуна Hurricane 4 Turbo може ознаменувати значний крок у напрямку зменшення об’єму двигунів без втрати потужності, що відповідає сучасним тенденціям автомобілебудування. Здатність працювати з різними типами гібридних систем відкриває широкі можливості для адаптації до майбутніх вимог щодо екологічності, зберігаючи при цьому високі динамічні характеристики, особливо важливі для таких моделей як Jeep Grand Cherokee та Wrangler.

Джерело матеріала
loader
loader