Для гібридів майбутнього: Stellantis представив новий ДВЗ Hurricane 4 Turbo
Для гібридів майбутнього: Stellantis представив новий ДВЗ Hurricane 4 Turbo

Для гібридів майбутнього: Stellantis представив новий ДВЗ Hurricane 4 Turbo

Концерн Stellantis представив новий двигун Hurricane 4 Turbo для гібридів майбутнього. Його масове виробництво буде налагоджено у 2026 році на моторному заводі у місті Кокомо, штат Індіана, а перші партії збере моторний завод у Данді, штат Мічіган.Головна особливість нового мотора – форкамерна система запалювання, яку Stellantis вже обкатався на 3,0-літровому двигуні Maserati V6 Nettuno, але у молодшого Hurricane вона компактніша, розрахована на масове виробництво, тоді як V6 Nettuno – це все-таки дуже дорогий і відносно дрібносерійний.У прив’язці до двигуна Hurricane 4 Turbo форкамерна система запалювання називається turbulent jet ignition (TJI).Система живлення у двигуна Hurricane 4 Turbo теж комбінована: в основну камеру згоряння (350 бар) та у впускний колектор. Використання циклу Міллера з раннім закриттям впускних клапанів та електроприводу фазообертачів дозволило забезпечити досить високий для наддувного двигуна ступінь стиснення – 12:1 (у двигуна GMET4 – 10:1).Турбокомпресор із змінною геометрією напрямного апарату забезпечує надлишковий тиск в 2,4 бар – це теж досить багато для масового 4-циліндрового бензинового турбомотора. Натомість і вихідні характеристики вражаючі: максимальна потужність – 329 к.с. при 6000 об/хв.Двигун Hurricane 4 Turbo чудово підходить як для поздовжнього, так і поперечного розташування, Stellantis планує широко використовувати його в гібридних силових установках різних типів.Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, кросовер Dodge Hornet отримав плагін-гібридну версію.

Джерело матеріала
loader
loader