Кібертаксі Tesla може в підсумку стати бюджетною моделлю 2
Кібертаксі Tesla може в підсумку стати бюджетною моделлю 2

Кібертаксі Tesla може в підсумку стати бюджетною моделлю 2

Компанія Tesla може бути змушена встановити звичайне кермо та педалі у свою модель Cybercab, щоб досягти запланованих обсягів виробництва. Початкова ідея полягала у створенні повністю автономного автомобіля без цих елементів, але регуляторні обмеження та технологічні виклики змушують виробника переглянути підхід.Cybercab задумувався як перший автомобіль Tesla без керма та педалей, створений виключно для автономної їзди. Ілон Маск анонсував плани щодо виробництва мільйонів таких двомісних електромобілів вартістю менше 30 тисяч доларів, перетворюючи технологію самокерування з експерименту на доступний продукт.Однак тепер виробник визнає, що для досягнення заявлених масштабів, можливо, доведеться обладнати Cybercab традиційними елементами керування.Голова ради директорів Tesla Робін Денхолм підкреслила, що компанія розглядає Cybercab як довгоочікувану доступну модель, яку інвестори та ЗМІ називали Model 2. Проте мінімалістичне двомісне компонування обмежує практичність автомобіля, а відсутність звичайного керму ускладнює його масове впровадження, оскільки програмне забезпечення повного автономного керування ще не досягло необхідного рівня.Національна адміністрація безпеки дорожнього руху США дозволяє виробникам випускати лише до 2500 автономних транспортних засобів на рік без традиційних елементів керування. Це суттєво обмежує плани Tesla щодо масового виробництва Cybercab.Ілон Маск, який робив значні політичні внески, сподівався вплинути на зміну правил, але регулятори поки що не поступилися. Його незадоволення вилилося у публічні коментарі на адресу представників влади, що свідчить про напруженість у відносинах між компанією та регулюючими органами.Денхолм демонструє готовність компанії адаптуватися до вимог:Цей підхід відображає зміну акцентів у стратегії Tesla – від радикального автономного концепту до більш практичного рішення, що враховує ринкові реалії та законодавчі обмеження. Перехід до більш традиційної конструкції може стати компромісом, що дозволить компанії швидше масштабувати виробництво та запропонувати справді доступний електромобіль, навіть якщо це означає відхід від початкового бачення. Технологічний прогрес у галузі автономного керування продовжує розвиватися, і подібні корективи можуть виявитися тимчасовими заходами на шляху до повної автономії.

Джерело матеріала
loader
loader