Купейна модель Century очолює боротьбу Toyota проти Rolls-Royce
Купейна модель Century очолює боротьбу Toyota проти Rolls-Royce

Купейна модель Century очолює боротьбу Toyota проти Rolls-Royce

Легендарний японський седан Toyota Century отримує абсолютно нове життя – тепер ця назва стане окремим брендом, орієнтованим на найвищі щаблі ринку розкішних автомобілів. Як заявили представники компанії на Japan Mobility Show, Century має конкурувати з такими гігантами, як Rolls-Royce та Bentley. Візитівкою майбутнього бренду стане вражаючий Century Coupe.Попередні тизери, опубліковані кілька тижнів тому, цілком підтвердилися – Century Coupe має унікальний дизайн, який радикально відрізняється від будь-яких попередніх моделей з цією назвою. Виробник поки що не розкриває ключових деталей, включаючи терміни виходу на ринок та географію продажів.Зовнішність автомобіля пофарбована в розкішний відтінок помаранчевого, для створення якого знадобилося нанести щонайменше 60 шарів фарби. На відміну від класичних седанів Century та поточного позашляховика, нова модель є дводверною та розрахована лише на двох пасажирів.Інтер’єр автомобіля вражає своєю нетрадиційною компоновкою. Місце водія відокремлене від решти салону дерев’яною консоллю та перегородкою з червоних лазерних променів, що простягаються до стелі. Кермо має футуристичний дизайн, приладова панель – цифрова, а сидіння обладнане дерев’яною спинкою. Дизайнери спеціально розмістили пасажирське крісло в задній частині салону, що робить модель ідеальним варіантом для пересування з водієм.Салон виконаний з найвищоякісних матеріалів, а на центральній панелі приладів розміщений елегантний аналоговий годинник, що підкреслює статусність автомобіля.Поряд з Century Coupe на виставці представлені ще чотири моделі бренду: два відреставровані седани Toyota Century, спеціально обладнаний позашляховик та версія поточного седана з індексацією GR.Japan Mobility Show 2025 став майданчиком, де вперше було презентовано нову філософію бренду Century. Це демонструє глибоку трансформацію підходу Toyota до преміум-сегменту, де акцент робиться на унікальності та культурній ідентичності, а не лише на технологічних інноваціях. Подібна стратегія може знайти відгук серед покупців, які шукають не просто розкішний транспортний засіб, а й символ статусу з історією.

Джерело матеріала
loader
loader