/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F856aab9083ad2d52508e69925d6301b2.jpg)
Наступний Mercedes S-Class зможе їздити без водія
Компанія Nvidia оголосила, що наступне покоління Mercedes S-Class буде оснащено системою автономного водіння четвертого рівня. Це означає, що власники зможуть розслабитися на задньому сидінні, поки автомобіль керуватиме самостійно. Крім того, Stellantis об’єднала зусилля з Uber, Foxconn та Nvidia для розробки та впровадження роботаксі з аналогічним рівнем автономності.Stellantis, незважаючи на припинення розробки напівавтономної системи третього рівня на початку цього року, оголосила про глобальне партнерство з Uber, Foxconn та Nvidia. Метою є спільна розробка та впровадження безпілотних транспортних засобів по всьому світу.Ініціатива також включатиме використання можливостей Foxconn у галузі електроніки та інтеграції систем, а також досвіду Uber у сфері глобальних послуг перевезень. Разом компанії планують створити масштабовану структуру для підтримки наступного етапу розвитку автономної мобільності.Роботаксі будуть побудовані на основі платформи STLA Small та середньорозмірних фургонів K0, серед яких Citroën SpaceTourer, Peugeot Expert/Traveller, Opel/Vauxhall Vivaro та Fiat Scudo/Ulysse. Вони використовуватимуть архітектуру автономних транспортних засобів Nvidia Drive AGX Hyperion 10, що включає операційну систему DriveOS та програмне забезпечення Drive AV. Це забезпечить четвертий рівень автономності з резервними системами для безпеки.Якщо все піде за планом, виробництво роботаксі розпочнеться у 2028 році, спочатку в США. Компанії мають намір запустити близько 5000 безпілотних транспортних засобів, з подальшим розширенням у обрані міста світу. У найближчі роки очікуються тестування прототипів та пілотні програми.Nvidia також повідомила, що Mercedes S-Class запропонує “винятковий досвід автономного водіння четвертого рівня, поєднуючи розкіш, безпеку та передові технології”. Це стане значним кроком, оскільки системи четвертого рівня традиційно обмежувалися роботаксі, а не приватним транспортом.Така зміна може кардинально перетворити спосіб пересування: замість керування автомобілем можна буде розташуватися на задньому сидінні, працювати або відпочивати, поки транспорт виконує всю роботу.Платформа Nvidia Drive AGX Hyperion 10 включає систему-on-a-chip Thor, операційну систему DriveOS та мультимодальний сенсорний комплекс: лідар, 14 високоякісних камер, 12 ультразвукових датчиків та 9 радарів. Компанія підкреслила, що Hyperion 10 є модульною та налаштовуваною, що дозволяє виробникам адаптувати її до своїх потреб.
Ці інновації можуть прискорити перехід до автономного транспорту, зробивши його безпечнішим і доступнішим. Впровадження таких систем у масовому виробництві може змінити не лише автомобільну промисловість, але й міську інфраструктуру, зменшивши затори та викиди. Однак залишаються питання щодо регулювання та адаптації суспільства до нових технологій.

