Subaru представила для Японії версію Wilderness, яка втратила свою первісну дику сутність
Subaru представила для Японії версію Wilderness, яка втратила свою первісну дику сутність

Subaru представила для Японії версію Wilderness, яка втратила свою первісну дику сутність

Subaru привертає увагу на Japan Mobility Show своїми концептами STI та позашляховими версіями Wilderness, проте одна модель залишилася поза увагою. Поки прототипи знаходяться в центрі уваги, серійна версія вже почала надходити в японські автосалони.Crosstrek стала першим Subaru з логотипом Wilderness в Японії, але ця версія суттєво відрізняється від моделі, що продається в Північній Америці, демонструючи інший підхід до ідеї пригод.Subaru Crosstrek Wilderness Edition отримала низку зовнішніх змін для обмеженої серії з 500 автомобілів. Однією з найпомітніших особливостей є фарбування Deco-Boco Black на дзеркалах, бічних молдінгах та захисті багажника, що має кращу стійкість до подряпин.Інші зовнішні елементи включають матову чорну решітку радіатора, захисний щиток спереду, наклейку на капот та затемнені елементи фар. Завершують косметичні зміни брусья захисту та емблема Wilderness на двері багажника.Спеціальна версія отримала 17-дюймові литі диски матово-чорного кольору з жовтими акцентами, взуті в покришки Toyo Tires Open Country A/T III з білим написом на боковинах. На жаль, на цьому оновлення закінчуються.Дивно, але японська модель не отримала підвищену підвіску, покращені амортизатори або масивніші кузовні елементи, як у американської версії Crosstrek Wilderness.Салон залишився без змін порівняно зі звичайним Crosstrek. Стандартне обладнання включає повністю світлодіодне освітлення, рейлінги на даху, підігрівані та електропривідні передні сидіння, підігрів керма та вбудовану навігаційну систему.Ще однією перевагою американської версії є силова установка. Wilderness Edition отримала стандартну гібридну систему e-Boxer об’ємом 2,0 літра, потужністю 143 к.с. від двигуна внутрішнього згоряння та 13 к.с. від електромотора.Ці показники не можуть зрівнятися з 182 к.с., які видає 2,5-літровий опозитний двигун, доступний у США. Принаймні, потужність передається на всі чотири колеса через повний привід Subaru Symmetrical AWD.Японська версія Subaru Crosstrek Wilderness Edition буде обмежена 500 екземплярами, доступними через лотерейну систему. Заявки в місцевих дилерських центрах приймаються до 30 листопада.Ціна позашляхових спеціальних версій починається від ¥4,055,920 ($26,400) для комплектації Touring та від ¥4,099,920 ($26,700) для Limited. Це на ¥508,420 ($3,300) дорожче за стандартний Crosstrek.Для порівняння, американська версія Subaru Crosstrek Wilderness з ексклюзивними кузовними елементами, покращеною підвіскою та потужнішим двигуном коштує від $33,795.Обмежений тираж японської версії може свідчити про те, що Subaru тестує ринок перед можливим розширенням лінійки Wilderness в регіоні. Різниця в оснащенні між японською та американською версіями показує, наскільки різними можуть бути підходи автовиробників до різних ринків, враховуючи місцеві уподобання та умови експлуатації.

Джерело матеріала
loader
loader