Ще один китайський позашляховик з’явиться в Австралії, цього разу від Hyundai
Ще один китайський позашляховик з’явиться в Австралії, цього разу від Hyundai

Ще один китайський позашляховик з’явиться в Австралії, цього разу від Hyundai

Hyundai підтвердила, що її електричний SUV Elexio, розроблений спільно з китайським партнером BAIC, буде запущений в Австралії наступного року. Спочатку вважалося, що ця модель залишиться виключно для китайського ринку, але тепер плануються поставки на західні ринки.Elexio побудований на платформі E-GMP від Hyundai Group і оснащений акумулятором ємністю 88,1 кВт·год. Заряджання від 30% до 80% займає приблизно 27 хвилин, що повільніше, ніж у Ioniq 5. Заявлений запас ходу в Китаї становить 722 км, але за стандартом WLTP він буде “понад 500 км”.Планується три версії Elexio:

– Базова з одним двигуном та стандартним запасом ходу.

– Середня з одним двигуном та збільшеним запасом ходу.

– Топова з повним приводом та довгим запасом ходу.Передньопривідні версії мають потужність 160 кВт (215 к.с.), а повнопривідний варіант – близько 230 кВт (308 к.с.). Ця конфігурація схожа на модель Kia EV5.Салон автомобіля має чіткі китайські дизайнерські риси. Панель приладів включає 27-дюймовий екран, який поєднує інформаційно-розважальну систему та дисплей для пасажира. Водій отримує менший дисплей, розташований близько до лобового скла. Також присутні бездротові зарядні пристрої та аудіосистема Bose з вісьмома динаміками.У Китаї Elexio коштує від 119 800 до 149 800 юанів, що еквівалентно приблизно 25 700–32 200 австралійських доларів. Однак в Австралії ціни будуть вищими – від 55 000 до 65 000 доларів, що робить його конкурентом у сегменті середньорозмірних електричних SUV.Питання про те, чи сподобається австралійським водіям дизайн та інтер’єр Elexio, залишається відкритим. Однак з ростом популярності китайських електричних SUV на локальному ринку, ця модель може швидко знайти своїх прихильників, особливо завдяки конкурентній ціні.Поява Elexio в Австралії демонструє зростаючу глобалізацію електричного транспорту та готовність виробників адаптувати моделі, спочатку розроблені для конкретних ринків, до міжнародних вимог. Це також підкреслює стратегію Hyundai щодо розширення електричного портфелю та конкуренції з такими гравцями, як Tesla та BYD. Успіх моделі значною мірою залежатиме від балансу між ціною, характеристиками та сприйняттям бренду місцевими споживачами.

Джерело матеріала
loader