Автовиробники відчувають наслідки через необізнаність про компоненти своїх автомобілів
Автовиробники, які виготовляють автомобілі в Канаді та Мексиці, стикаються з серйозними фінансовими наслідками через нові торгові правила США. Свіжі дані свідчать, що багато з цих транспортних засобів містять менше матеріалів американського виробництва, ніж потрібно для отримання пільг щодо мит, що призводить до значних витрат.Згідно з аналізом даних Міжнародної торгової комісії США, проведеним T.D. Cowen, у липні пасажирські автомобілі, імпортовані з Канади та Мексики, обкладалися середнім митним тарифом у розмірі 19 відсотків. Це відбувається в рамках системи, яка визнає, що багато імпортних товарів використовують американські компоненти, тому застосовує лише 25-відсоткове мито на частини, не виготовлені в США.Цифра в 19 відсотків вказує на те, що автовиробникам важко довести, що їхні автомобілі достатньо виготовлені з американських деталей. Можливо, у транспортних засобах недостатньо вмісту з США для отримання більших митних пільг. Крім того, існує ймовірність, що компанії просто не можуть надати необхідні документи через неефективне відстеження та облік запчастин.Для дотримання правил Угоди США-Мексика-Канада (USMCA) кожен автомобіль повинен відповідати певним базовим показникам. Щонайменше 75 відсотків кожного транспортного засобу мають походити з Північної Америки, а 70 відсотків сталі та алюмінію, використаних у виробництві, також мають бути з цього регіону. Крім того, 40 відсотків або більше має бути відстежено до заводів, де працівники отримують мінімум 16 доларів на годину. Однак автозапчастини, продані як компоненти, звільняються від мит.Це означає, що будь-який автомобіль, який не відповідає цим основним правилам, обкладається 25-відсотковим митом на всю вартість транспортного засобу, що може спотворюти загальну картину, збільшуючи середнє мито до 19 відсотків і створюючи негативне враження про автомобілі з високим вмістом американських компонентів.
Такі автовиробники, як GM, Ford, Stellantis і BMW, які виробляють автомобілі в Північній Америці, але поза межами США, можуть ризикнути і завищити обсяг іноземного вмісту. Однак штрафи є суворими і передбачають накладення 25-відсоткового мита на весь автомобіль та кожен ідентичний транспортний засіб, ввезений до США з 3 квітня.Ці зміни в митній політиці можуть мати довгострокові наслідки для глобальних ланцюгів постачання, змушуючи автовиробників переглядати свої стратегії локалізації виробництва. Зростання витрат може вплинути на кінцеві ціни для споживачів, а також прискорити інвестиції в американські виробничі потужності, щоб забезпечити дотримання вимог USMCA та уникнення додаткових фінансових тягарів.

