/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Ff32a29162d805e67d9e46a9c3311f2d7.jpg)
Наступна електрична седан від Volkswagen виглядає зовсім не так, як ви уявляєте
Партнерство між Volkswagen та Xpeng нагадує, наскільки важливим став китайський ринок для глобальної автомобільної промисловості. Ця співпраця, анонсована минулого року, зосереджена на розробці нового електричного архітектури, яка стане основою для майбутніх моделей — від чистих електромобілів до традиційних автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння та гібридних транспортних засобів.Одним із перших результатів цієї спільної роботи стане нова седана від Volkswagen, яка увійде до сімейства ID. Хоча модель ще не отримала офіційної назви, вона вже проходить випробування на дорогах Китаю.Новий електричний седан, ймовірно, базується на Xpeng P7, друге покоління якого дебютувало лише кілька місяців тому. Водночас він поєднує елементи дизайну з концепт-карів Volkswagen ID. Aura та ID. Evo, представлених раніше цього року.Цифровий художник Sugar Design створив серію рендерів на основі замаскованих прототипів. У порівнянні з сучасними моделями Volkswagen для західних ринків, новий седан виглядає значно витонченішим та спортивнішим. Спереду він оснащений роздільними світлодіодними фарами, невеликим підсвічуваним логотипом у центрі та великою відкритою решіткою радіатора чорного кольору. Хоча дизайн не такий радикальний, як у другого покоління P7, для німецького бренду це сміливий крок.Бічний профіль привертає увагу виразними задніми крилами та плавною лінією даху. Ззаду розташовані складні світлодіодні ліхтарі, які обрамляють м’яко підсвічений логотип VW, а також дискретний чорний дифузор.Поки невідомо, чи технічні характеристики седана Volkswagen будуть ідентичними Xpeng P7. Останній має довжину 197,5 дюймів (5 017 мм) та пропонує два варіанти акумулятора: 74,9 кВт·год та 92,9 кВт·год. Базова модель з заднім приводом видає 362 к.с. (270 кВт), тоді як повнопривідний варіант оснащений двома двигунами сукупною потужністю 586 к.с. (437 кВт). Повнопривідна версія розганяється до 62 миль/год за 3,7 секунди та досягає максимальної швидкості 142 миль/год.Запас ходу залежить від конфігурації: від приблизно 436 миль (702 км) у базовій версії до 509 миль (820 км) для моделі з заднім приводом та розширеним запасом ходу.Volkswagen ставиться до китайського ринку дуже серйозно. Компанія підтвердила, що спільно розроблена з Xpeng електрична та електронна архітектура стане основою для майбутніх електромобілів, а також моделей з двигунами внутрішнього згоряння та гібридних транспортних засобів.Нова система не лише дозволить здійснювати оновлення «по повітрю», але й спростить процес розробки автомобілів, скоротить терміни виробництва та дозволить швидше адаптуватися до ринкових тенденцій.Німецький бренд планує запустити в Китаї понад 30 нових моделей, включаючи 20 транспортних засобів на нових джерелах енергії. Для реалізації цих планів Volkswagen співпрацює не лише з Xpeng, але й з партнерами через спільні підприємства FAW-Volkswagen та Volkswagen Anhui.Ця стратегія демонструє, як традиційні автомобільні гіганти адаптуються до швидких змін у глобальній автомобільній промисловості, де Китай грає ключову роль у розвитку електричних технологій. Співпраця з місцевими виробниками дозволяє Volkswagen не лише зменшити витрати, але й запропонувати продукти, більш пристосовані до потреб місцевого ринку, що стає все більш важливим у конкурентній боротьбі за лідерство у секторі електромобілів.
