Наступник Mazda RX-7 стикається з проблемою, яку не можна вирішити інженерними методами
Наступник Mazda RX-7 стикається з проблемою, яку не можна вирішити інженерними методами

Наступник Mazda RX-7 стикається з проблемою, яку не можна вирішити інженерними методами

З моменту презентації концепту Iconic SP на Japan Mobility Show 2023 року, шанувальники Mazda з нетерпінням чекали, коли він покине виставковий стенд і виїде на дороги. Купе одразу ж викликало припущення щодо духовного наступника RX-7, і керівники Mazda прагнули підтримувати ці надії.Однак останні повідомлення свідчать, що шлях від концепції до реальності може виявитися не таким гладким, як хотілося б прихильникам.На запитання про те, наскільки близько реалізація проекту, головний технічний директор був відвертим:На початку цього року Mazda скоротила запланований бюджет на електрифікацію на півтрильйона єн (3,3 мільярда доларів). Компанія дотримується стратегії «Багаторішення», яка поєднує електромобілі, гібриди та двигуни внутрішнього згоряння, замість того, щоб повністю переходити на електрику.Між розробкою платформи для електромобілів, нової гібридної системи та майбутнього двигуна SkyActiv-Z, ресурси Mazda вже розтягнуті. У такому контексті спеціалізований спортивний автомобіль може не бути на вершині списку витрат.Незважаючи на це, ідея не була відкладена в довгий ящик. Концепт Vision X Coupe, представлений на Japan Mobility Show 2025 року, демонструє, що Mazda не відмовилася від мрії про роторний двигун.Це підтверджує, що компанія все ще інвестує в технологію, яка визначила деякі з її найвідоміших автомобілів, оскільки ця розробка оснащена гібридною установкою з турбованим роторним двигуном.Mazda Vision X Coupe conceptГібридна система Vision X Coupe поєднує турбований роторний двигун з електричним мотором, що разом дає 503 к.с., і включає технологію уловлювання вуглецю. Для порівняння, система Iconic SP з розширювачем запасу ходу видавала 365 к.с.Наступним кроком Mazda є подальше зниження викидів від роторного двигуна, що в кінцевому підсумку може дозволити йому безпосередньо приводити в рух колеса, а не лише служити генератором. Інженери оцінюють, що ця еволюція займе ще «два-три роки» розробки.Поки команди з дизайну та інжинірингу Mazda працюють над відродженням роторної спадщини, майбутнє бренду у сфері спортивних автомобілів виглядає яскравішим, ніж за багато років.Поряд із потенційним наступником RX, Mazda підтвердила, що наступне покоління родстера MX-5 з’явиться до кінця цього десятиліття. Майбутній Miata залишиться вірним своїй легкій концепції, отримавши двигун SkyActiv Z більшого об’єму та, що заспокоює, механічну коробку передач.Mazda Iconic SP exteriorФінансові обмеження, з якими стикається Mazda, є типовими для автомобільної промисловості в цілому, особливо коли мова йде про нішеві продукти, такі як спортивні купе. Хоча технологічна база для створення наступника RX-7 існує, бізнес-модель, яка б виправдала його масове виробництво, залишається найскладнішою головоломкою. У той же час, продовження розробки роторного двигуна та підтвердження майбутнього MX-5 свідчать про те, що компанія не збирається відмовлятися від своєї спортивної ідентичності, навіть у складних умовах. Рішення може полягати в пошуку нових шляхів фінансування або партнерств для подолання цих перешкод.

Джерело матеріала
loader
loader