Поповнити картку, як зіграти у казино: клієнти ПриватБанку втрачають тисячі гривень
Поповнити картку, як зіграти у казино: клієнти ПриватБанку втрачають тисячі гривень

Поповнити картку, як зіграти у казино: клієнти ПриватБанку втрачають тисячі гривень

Через збої у роботі сервісів ПриватБанку українці втрачають значні суми при поповненні власних карткових рахунків.

Наприклад, у скарзі на порталі "Мінфін" зазначається, що клієнт банку недорахувався 100 доларів після спроби поповнення доларової картки через термінал самообслуговування.

Термінал ПриватБанку. Фото: скрін youtube

Зі слів клієнта, під час внесення готівки термінал прийняв дві купюри по 100 доларів, після чого видав повідомлення про технічну несправність і припинив прийом грошей. На картку кошти не зарахувалися.

Після звернення на гарячу лінію банку українцю відшкодували лише 100 доларів, а ще 100 доларів так і залишилися під питанням. При цьому, за словами чоловіка, він не отримав жодної конкретної інформації щодо подальших дій або строків повернення решти грошей.

ПриватБанк. Фото: скрін youtube

Як зазначив клієнт, пораду скористатися терміналом дала касирка банку, до якої він спочатку звернувся, щоб провести операцію. Згодом ця ж працівниця, за словами чоловіка, насміхалася з ситуації.

"Така поведінка є абсолютно неприпустимою та викликає сумнів у добросовісності персоналу відділення. Прошу банк розібратися в ситуації, повернути решту коштів і звернути увагу на якість обслуговування", - закликав українець.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, картки доведеться оновити: ПриватБанк попередив 6 категорій клієнтів.

Теги за темою
ПриватБанк
Джерело матеріала
loader