За півтора мільйона доларів п’ятеро зможуть володіти Ferrari, що мріє стати Supra
За півтора мільйона доларів п’ятеро зможуть володіти Ferrari, що мріє стати Supra

За півтора мільйона доларів п’ятеро зможуть володіти Ferrari, що мріє стати Supra

Минуло багато років з тих пір, як Ferrari 599 GTB Fiorano була головним гран-турізмо від Maranello. Її ера поступилася місцем F12 Berlinetta, 812 Superfast, а тепер 12Cilindri. Проте це не завадило британській компанії Talos відродити її у вигляді обмеженої серії лише з п’яти автомобілів, ретельно модернізованих.Хтось може вважати, що зовнішність автомобіля наближається до стилю тюнінгових Toyota Supra Mk4 1990-х років, але Talos наполягає, що модель XXT надихалася трековою Ferrari 599XX, зберігаючи при цьому можливість щоденного використання на дорогах загального користування.Автомобіль справляє сильне враження завдяки комплекту перероблених деталей з вуглецевого волокна, які включають спліттер, канарди, ширші крила, новий капот, бічні повітрозабірники, модифікований задній дифузор та нерухомий задній спойлер, який важко не помітити.Більш агресивна аеродинаміка та литі диски розміром 20 дюймів надають Ferrari, розробленій Кастріотою, гоночного вигляду, не переходячи при цьому до рівня ексцентричності Mansory.Крім того, п’ять майбутніх власників зможуть персоналізувати свій Talos XXT на свій смак, обираючи індивідуальні лівері, матові або глянцеві вуглецеві покриття та спеціальне оздоблення салону. Також є опція встановлення каркасу безпеки та сучасної мультимедійної системи.Під кузовом Talos XXT отримав підвіску Ohlins, яка, за словами виробника, забезпечує “витончений і комфортний досвід водіння”, незважаючи на гоночний вигляд.Атмосферний 6,0-літровий двигун V12 тепер видає 674 к.с., що на 63 к.с. більше за стандартну 599 GTB. Це робить його потужнішим за версії GTO та Aperta, але дещо слабшим за 599XX.За даними Talos, XXT розганяється від 0 до 100 км/год за 3,5 секунди, з максимальною швидкістю 330 км/год, як у оригіналу.Для тих, хто бажає більшого, Talos пропонує додаткові оновлення для двигуна, трансмісії та вихлопної системи. Модифікація доступна для автомобілів як з правим, так і з лівим кермом, а також для моделей з механічною коробкою передач.Джеймі Твейтс, керуючий директор Talos Vehicles, зазначив, що робота над проектом тривала понад два роки і зайняла близько 400 годин розробки.Такий рівень деталізації відображається на ціні, яка починається від 850 000 фунтів стерлінгів, без урахування вартості базового автомобіля. Фактично, Talos XXT коштує більше ніж удвічі дорожче за нову Ferrari 12Cilindri, але ексклюзивність рідко буває дешевою.Цей проект демонструє, як класичні моделі можуть знаходити нове життя завдяки сучасним технологіям та індивідуальному підходу. Перетворення Ferrari 599 GTB на дорожньо-легальний гоночний автомобіль підкреслює тенденцію до персоналізації та унікальності в автомобільному світі, де власники готові інвестувати значні кошти для створення чогось особливого.

Джерело матеріала
loader
loader