/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F8e107a4feac2fc82e53625c71760ce0c.jpg)
BMW попереджає про небезпеку вибуху подушок безпеки Takata без попередження
Компанія BMW оголосила про відкликання понад 5000 позашляховиків через несправні подушки безпеки виробництва Takata. Основні моменти:Роки тому було відкликано приблизно 67 мільйонів подушок безпеки Takata через ризик їх перетворення на своєрідні осколкові гранати. Це призвело до численних травм та смертей по всьому світу.Хоча небезпечна епопея з Takata в основному завершилася, BMW тепер відкликає 5361 примірник кросовера X5 2000-2021 років випуску, які можуть мати спортивне кермо з надувним пристроєм Takata PSDI-4.Під час підготовки “технічних кампаній” для подушок безпеки на ринках поза США BMW переглянула всі свої записи та виявила, що деякі клієнти в США могли замінити стандартне кермо на спортивне. Це могло призвести до заміни надувного пристрою без нітрату амонію на пристрій PSDI-4, який використовує цей матеріал.Проблема полягає в тому, що “пальні таблетки можуть з часом зазнавати змін”, спричиняючи “надто агресивне горіння під час активації подушки безпеки”.Вважається, що лише 0,1% відкликаних транспортних засобів мають надувний пристрій Takata PSDI-4, але BMW вирішила провести відкликання з надмірної обережності. Це розумний крок, оскільки для приблизно п’яти людей це може бути питанням життя чи смерті.
Власники будуть повідомлені незадовго до Різдва, і їм буде наказано відвезти свій кросовер до найближчого дилерського центру. Там техніки оглянуть та замінять передню подушку безпеки водія за необхідності.Це відкликання демонструє, наскільки тривалими можуть бути наслідки масштабних технічних проблем у автомобільній промисловості. Навіть через багато років після початкового відкликання виробники продовжують виявляти потенційно небезпечні компоненти у транспортних засобах різного віку. Подібні історії підкреслюють важливість постійного моніторингу безпеки автомобілів та прозорості між виробниками та власниками.

