Shopify: трафік, спричинений штучним інтелектом, зріс у 7 разів з січня, а кількість замовленнь в 11 разів
Shopify: трафік, спричинений штучним інтелектом, зріс у 7 разів з січня, а кількість замовленнь в 11 разів

Shopify: трафік, спричинений штучним інтелектом, зріс у 7 разів з січня, а кількість замовленнь в 11 разів

Постачальник програмного забезпечення для електронної комерції Shopify оптимістично налаштований щодо торгових агентів на базі штучного інтелекту, називаючи штучний інтелект «неймовірним інструментом», який допоможе більшій кількості підприємців, та називаючи його «найбільшим зрушенням у технологіях з часів інтернету»

Компанія, яка у вересні співпрацювала з розробником ChatGPT OpenAI , повідомила, що трафік від інструментів штучного інтелекту до її інтернет-магазинів зріс у 7 разів з січня цього року, а покупки, пов’язані з пошуком на базі штучного інтелекту, зросли в 11 разів.

За словами президента Shopify Харлі Фінкельштейна, перевага компанії в епоху штучного інтелекту полягає в її здатності отримувати доступ до даних мільйонів продавців та мільярдів транзакцій, а також у її менталітеті «засновника», який дозволяє швидко відправляти товари.

Це також включає внутрішні інструменти, такі як Scout, який використовує штучний інтелект, щоб допомогти співробітникам Shopify шукати сотні мільйонів відгуків про продавців, щоб приймати кращі рішення щодо продукту.

«І Scout — це лише один із багатьох інструментів, які ми розробляємо, щоб перетворити наші власні сигнали, чи то запити на підтримку, дані про використання, відгуки, соціальну взаємодію чи навіть підказки Sidekick , на швидкі та обґрунтовані рішення», — сказав Фінкельштейн під час дзвінка. «Якщо ви винесете один висновок з цього дзвінка, то нехай це буде ось що: ШІ — це не просто функція Shopify. Він є центральним елементом нашого двигуна, який забезпечує роботу всього, що ми створюємо».

Окрім ChatGPT, Shopify співпрацює з Perplexity та Microsoft Copilot над іншими можливостями покупок у чаті. Нещодавнє опитування Shopify показало, що 64% ​​покупців сказали, що вони «ймовірно» використовуватимуть штучний інтелект певною мірою під час здійснення покупок.

«Ми створювали та інвестували в цю інфраструктуру, щоб було дуже легко враховувати покупки в кожній розмові про штучний інтелект», – сказав Фінкельштейн. «Той факт, що ми вже співпрацюємо з лідерами в цій галузі, на мою думку, має свідчити про те, що ми хочемо переконатися, що продавці на Shopify краще підготовлені, ніж ті, хто не підготовлений. Очевидно, що це ще дуже, дуже рано», – продовжив він. «Але те, що ми насправді намагаємося зробити, це прокласти шлях для агентської комерції».

Хоча компанія зараз зосереджена на побудові зв'язків з агентами штучного інтелекту, вона також готова до того, що будуть «різні варіанти» розвитку агентської комерції, зазначив також Фінкельштейн, а це означає, що їй потрібно бути готовою до «переможного шляху».

Джерело матеріала
loader
loader