"Французький винищувач належить до класу важких дводвигунних, а от шведський – до легких однодвигунних машин. І максимальна злітна маса у них складає 24,5 та 16,5 тонн. А від цього вже починається різниця у реальних бойових можливостях", – пише автор.v
За його інформацією, Rafale має кращу тягоозброєність, але більшу витрату пального. Водночас у Gripen E (одна з версій літака) дальність польоту "за замовчуванням" більша (4000 км), ніж у французького винищувача з додатковими паливними баками (3700 км).
Rafale може нести більше зброї – 9,5 тонн на 14 точках підвіски проти 7,2 тонни на 10 точках у Gripen, але кількість точок для важкого озброєння однакова – п'ять.
Бортове радіоелектронне оснащення в обох літаків схоже, але конкретні параметри щодо дальності виявлення цілей – нерозкриті, вказано в публікації.
"Із точки зору можливості використання озброєння, то французький Rafale та Gripen фактично однакові. Обидва можуть використовувати широкий набір озброєння для ураження повітряних, наземних та морських цілей. Обидва мають інтегровані далекобійні ракети Meteor, крилаті та протикорабельні ракети. Але Gripen "всеїдний", бо за бажанням замовника до нього інтегрується фактично будь-яке озброєння", – пише медіа.
У Defence Express зазначають, що "Rafale буде об'єктивно дорожчим як у закупівлі, так і в експлуатації, ніж Gripen, який об'єктивно є найдешевшим винищувачем "чотири+" покоління".
"До шведського літака, як відомо, висуваються значно менші вимоги щодо злітно-посадкових смуг та взагалі технічного обслуговування. І чи перекриває дещо ширші бойові можливості Rafale різницю у ціні та вартості експлуатації з Gripen – насправді дуже складне питання. І залишається сподіватися на те, що правильна відповідь на нього була отримана до початку процесу контактування французьких винищувачів", – заявив автор.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Ff7bcb577136e23b1dc2b65a6dab61b25.jpg)
