/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F131%2F03563587c1167d9f94be196d7a13cf2f.jpg)
Чи можна опалювати будинок торішніми дровами: яка їх придатність
Ви дізнаєтеся:
Більшість власників приватних будинків готують дрова із запасом, щоб точно вистачило на зиму та ще залишилося на наступний сезон. При цьому виникає питання, як правильно зберігати дрова та як довго вони будуть придатні для опалення в домі. Главред, з посиланням на Новини.LIVE, розбирався у цих важливих нюансах.
Скільки часу дрова можуть залишатися придатними для використання
Не завжди вдається спалити всі заготовлені дрова за одну зиму, тому часто постає питання: що робити з залишками та чи можна їх використати впродовж наступних років? На перший погляд, це навіть добре, адже дрова ще більше підсохнуть і краще горітимуть. Частково це правда, але важливо знати кілька нюансів.
Щоб деревина просохла потрібно щонайменше вісім місяців. Оптимальний термін сушіння — до двох років. Зазвичай сухі дрова більш тверді, світліші та мають глухий звук.
Однак, занадто тривале зберігання дров, може призвести до появи шкідників, наприклад, шашелі. Тому, якщо ви щороку оновлюєте запаси, спалюйте спочатку найстаріші поліна. Дрова можуть зберігатися не довше, ніж 5 років.
Як правильно зберігати дрова
Щоб дрова залишалися придатними для використання, слід дотримуватися наступних рекомендацій:
Читайте також:
Про джерело: Новини.LIVE
Новини.LIVE – це український інформаційно-політичний портал, який прагне надавати оперативну та ексклюзивну інформацію про події в Україні та світі. Він входить до медіахолдингу "Live. Network".
До 2022 року медіахолдинг "Live. Network" належав депутату від проросійської партії "ОПЗЖ" Вадиму Столару. У 2022 році його медіаактиви, включно з "Новини.LIVE", купила підприємниця Ганна Ковальова.
Принципи роботи журналістів Новини.LIVE, як йдеться на офіційній сторінці:
- повага до читача і його право на правду
- об’єктивність та неупередженість
- повнота і всебічний аналіз інформації
- простота і доступність
- відсутність прихованої реклами
- унікальність та оперативність

