/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2Ff250aa94c3265699505b852b62b26958.jpg)
У Шевченківській громаді на Миколаївщині запрацював безбар’єрний ЦНАП
Про це повідомляє Миколаївська районна державна адміністрація у Фейсбуці, передає Укрінформ.
«Сучасна громада починається з доступності, адже безбар’єрність означає можливість кожного вільно пересуватися, навчатися, працювати, отримувати послуги без обмежень, зумовлених інвалідністю, віком, статтю чи іншими особливостями», - зазначила начальник управління цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Миколаївської РВА Інна Токар.
Новий ЦНАП обслуговує близько десяти тисяч мешканців, надаючи всі необхідні державні послуги, пов’язані зі зміною або припиненням прав і обов’язків, а також з отриманням матеріальних та нематеріальних благ.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F074acf3f2172460f4b1a24046568b8f2.jpg)
Для підвищення доступності послуг у громаді створено шість віддалених робочих місць у Миколаївському, Новокиївському, Полігонівському, Центральному, Зеленогайському та Котляревському старостинських округах.
Рішенням сесії Шевченківської сільської ради затвердили перелік адміністративних послуг, які можна отримати через ЦНАП. Цей список поступово розширюється шляхом укладання угод з органами державної влади, підключення до нових реєстрів та сервісів.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F7aa7c24a3a20d2746385254d4d57d1a5.jpg)
У РВА наголошують, що сьогодні безбар’єрність розглядається не лише як фізична доступність споруд, але й як створення комфортних умов для відвідувачів. Зокрема, вхідні зони обладнані пандусами, сходами з поручнями та широкими дверима для безперешкодного доступу. У приміщенні облаштовано дитячий куточок з ігровою зоною та забезпечено доступ до офіційного сайту ЦНАП.
Важливе значення має інформаційна безбар’єрність - коли інформація подана так, що її легко зрозуміти з першого разу. Це забезпечує доступність комунікації та сприяє довірі громадян до наданих послуг.
Тому працівники новоствореного ЦНАПу пройшли онлайн-курс на порталі «Дія.Освіта» та переглянули освітній серіал «Держава без бар’єрів», який допоміг зрозуміти принципи інклюзивності в роботі з відвідувачами.
Отримані знання активно застосовуються під час обслуговування мешканців громади. Розвиток доступного адміністративного сервісу є складовою широкої стратегії Миколаївського району, спрямованої на створення комфортного середовища для життя кожного мешканця.
Як повідомляв Укрінформ, на Миколаївщині у медзакладах запрацював цілодобовий сервіс перекладу жестової мови.
Фото: Миколаївська РДА
