Механічна Honda, що вважає себе молодшою версією Type R
Механічна Honda, що вважає себе молодшою версією Type R

Механічна Honda, що вважає себе молодшою версією Type R

Хоча електричні версії N-One e: та потужніший Super-One привертають більше уваги в лінійці кей-карів Honda, скромна бензинова модель N-One ще не збирається здавати позиції. Японський виробник представив оновлення для 2026 року, додавши нові функції та спеціальну версію.Нинішнє покоління N-One дебютувало у 2020 році та отримало незначний рестайлінг у 2023. Ця найновіша оновлена версія отримала 7-дюймову цифрову панель приладів замість старої аналогової системи, сучасне двоспіцеве кермо та передні паркувальні датчики у стандартній комплектації для всіх версій.Серед усієї лінійки модель N-One RS залишається найяскравішою. Це єдина версія, яка пропонується з шестиступінчастою механічною коробкою передач, на відміну від варіатора, що встановлений в інших комплектаціях.Під коротким капотом залишається знайомий 660-кубовий турбований трициліндровий двигун, який видає 63 кінські сили та передає потужність виключно на передні колеса. Повнопривідної версії для цієї моделі не передбачено, що є частиною її прямолінійної привабливості.RS продовжує виглядати відповідно до свого призначення, маючи решітку радіатора у формі сот з емблемою RS, чорний передній спойлер, задній спойлер та 15-дюймові литі диски, які тепер доступні у білому кольорі, що нагадує про дух старого Civic Type R. Покупці можуть обрати з Platinum White Pearl, Frame Red або Crystal Black Pearl, кожен з яких поєднується з контрастним чорним дахом, що акуратно об’єднує дизайн.У салоні RS зберігає спортивний характер завдяки елементам оздоблення під вуглепластик, спеціальній графіці цифрової панелі приладів та оббивці з Ultrasuede з червоними стібками та вишитими логотипами RS.Автомобіль у високій комплектації Premium Tourer, доступний лише з автоматичною коробкою передач, також отримав оновлений вигляд з 15-дюймовими дисками кольору Berlina Black, заднім спойлером, чорними хромованими акцентами та оббивкою сидінь Prime Smooth.Справжньою новинкою для 2026 року є спеціальна версія Craft Style. Honda стверджує, що вона надихнута “скандинавським світоглядом”. Побудована на базі базової комплектації Original, вона отримала хромовану решітку радіатора та білі акценти на дзеркалах, дверних ручках і колісних ковпаках. Вибір кольорів обмежений Seabed Blue Pearl, Fjord Mist Pearl та Premium Ivory Pearl II.У салоні основним акцентом є деревоподібне оздоблення панелі приладів, яке гармонійно поєднується з оббивкою сидінь кольору Taupe та Platinum White для підігріваних сидінь.Ціни в Японії починаються від 1 767 700 єн (приблизно 11 200 доларів), причому повнопривідні версії коштують додатково 145 200 єн (920 доларів). Craft Style починається від 1 881 000 єн (12 000 доларів), тоді як спортивніша RS з механічною коробкою передач очолює лінійку з ціною 2 278 100 єн (14 500 доларів).Ці оновлення демонструють, що Honda продовжує вдосконалювати свої традиційні моделі, незважаючи на зростаючу популярність електромобілів. Компанія знаходить рівновагу між інноваціями та збереженням класичних характеристик, що робить N-One привабливим вибором для міського середовища, де компактні розміри та ефективність залишаються ключовими перевагами.

Джерело матеріала
loader
loader