Honda створила сучасну версію CR-X на базі Integra
Honda створила сучасну версію CR-X на базі Integra

Honda створила сучасну версію CR-X на базі Integra

Спільне підприємство GAC Honda представило на автосалоні в Гуанчжоу, Китай, унікальний концепт-кар на основі моделі Integra, яка локально базується на платформі Civic. Цей прототип перетворений на дводверне купе зі знімним тарга-дахом, що миттєво викликає асоціації з класичним Honda CR-X 1990-х років.Новий гібридний купе Prelude залишається у центрі уваги в лінійці Honda, проте на автошоу в Гуанчжоу саме цей концепт привертає особливу увагу. Він є результатом модифікації хетчбека Integra, який на китайському ринку випускається спільною компанією GAC Honda як альтернатива Civic від Dongfeng Honda.Передня і задня частини Integra Targa залишилися практично без змін, але центральна секція зазнала радикальних змін. Дах повністю видалений, задні двері прибрані, а передні двері стали довшими та безрамковими. Для підвищення жорсткості кузова B-стойка зміщена назад і потовщена, що створює захищений простір навколо задньої частини салону.Концепт встановлено на білі багатоспицеві легкосплавні диски, які гармонійно поєднуються з основним забарвленням, а червоні кришки дзеркал відсилають до спеціальної ювілейної версії Integra, представленої минулого року.У салоні стандартне п’ятимісне компонування замінено на 2+2, що підкреслює спортивний характер моделі. Відкритий дах забезпечує необмежений простір над головою для передніх пасажирів, хоча комфорт на задніх сидіннях залишається під питанням. Червоні акценти на панелі приладів додають яскравості інтер’єру.Двигун та деталі Honda Integra TargaЗавдяки фотографіям, опублікованим у соціальних мережах, стало відомо, що концепт оснащений шестиступінчастою механічною коробкою передач, що вказує на використання 1.5-літрового турбованого двигуна VTEC потужністю близько 180 к.с. Гібридна версія Integra не пропонує механічну трансмісію, тому цей прототип, ймовірно, працює виключно на бензині.GAC Honda не надала офіційних деталей щодо концепту, що свідчить про його виключно виставковий характер. Виробництво подібних дводверних моделей у Китаї є ризикованим через обмежений попит на купе та кабріолети. Таким чином, Integra Targa залишається демонстрацією інженерних можливостей, а не передвісником серійної моделі.Хоча концепт відтворює дух таких моделей, як CR-X del Sol, його пропорції виглядають дещо незвично та експериментально. Відсутність чітких планів щодо масового випуску робить його цікавим, але не практичним рішенням для сучасного ринку.

Джерело матеріала
loader
loader