Таємна майстерня Porsche відродила забутий механічний Cayenne
Таємна майстерня Porsche відродила забутий механічний Cayenne

Таємна майстерня Porsche відродила забутий механічний Cayenne

Компанія Porsche відновила позашляховик Cayenne GTS 2009 року випуску через свою програму Sonderwunsch. Автомобіль отримав унікальне фарбування Blackolive, матові чорні диски та позашляхові шини. Салон був повністю перероблений з використанням шкіри English green та тканини Pasha з оливковими акцентами.Цей особливий проект належить американському підприємцю та колекціонеру автомобілів Філіпу Сарофіму. Він передав Porsche свій Cayenne GTS з пробігом близько 50,000 миль і надав команді повну творчу свободу, поставивши лише одну вимогу – автомобіль повинен мати фаркоп для буксирування його автопричепа Airstream.Позашляховик отримав ексклюзивне фарбування Blackolive, що надає йому ретро-вигляду. Нижня частина кузова та диски мають матову чорну обробку, а нові позашляхові шини завершують образ. Інтер’єр повністю перероблений з використанням англійської зеленої шкіри та тканини з візерунком Pasha.Програма Sonderwunsch поділяється на три напрямки: Factory Commission дозволяє налаштовувати нові автомобілі, Factory Re-Commission дає змогу відновлювати старі моделі, а Factory One-Off розробляє унікальні деталі для створення єдиних в своєму роді автомобілів.Деталі відновленого PorschePorsche не розголошує точні ціни на такі проекти, але представник компанії зазначив, що вартість “варіюється залежно від автомобіля та обсягу робіт”. За попередніми даними, такі проекти часто коштують шестизначні суми поверх вартості базового автомобіля. Терміни виконання також залежать від складності проекту та побажань клієнта.Цей проект демонструє, як змінюються підходи до автомобільної реставрації – тепер не лише класичні спортивні моделі, а й практичні позашляховики можуть отримати друге життя. Відновлення Cayenne GTS вказує на зростаючу цінність ранніх моделей цієї серії серед колекціонерів. Подібні ініціативи можуть стимулювати інший підхід до збереження автомобілів, коли навіть утилітарні моделі починають розглядатися як об’єкти культурної спадщини.

Джерело матеріала
loader