Штучний інтелект виявився занадто ризикований для страхового бізнесу
Штучний інтелект виявився занадто ризикований для страхового бізнесу

Штучний інтелект виявився занадто ризикований для страхового бізнесу

Що станеться, коли програмне забезпечення, яке всі поспішають впровадити, стане надто ризикованим для будь-кого, щоб його страхувати? Згідно з повідомленням Financial Times , ми незабаром це дізнаємося.

Великі страхові компанії, включаючи AIG, Great American та WR Berkley, просять у регуляторів США дозволу виключати зобов'язання, пов'язані зі штучним інтелектом, з корпоративних полісів. Один андеррайтер описує результати моделей штучного інтелекту для FT як «занадто чорну скриньку».

Ця історія нагадує нам, що галузь має вагомі підстави для занепокоєння. Огляд штучного інтелекту від Google хибно звинуватив компанію, що займається сонячною енергією, у юридичних проблемах, що ще в березні спровокувало позов на 110 мільйонів доларів . Минулого року Air Canada зазнала невдачі з виплатою знижки, яку винайшов її чат-бот . А шахраї минулого року використали цифровий клонований екземпляр керівника вищої ланки, щоб вкрасти 25 мільйонів доларів у лондонської конструкторської фірми Arup під час відеодзвінка, який здавався цілком реальним.

Що насправді лякає страховиків, так це не одна величезна виплата, а системний ризик тисяч одночасних претензій, коли втручається широко використовувана модель штучного інтелекту. Як сказав один керівник Aon, страховики можуть впоратися зі збитками однієї компанії в розмірі 400 мільйонів доларів. З чим вони не можуть впоратися, так це з випадковим втручанням штучного інтелекту, яке може призвести до 10 000 збитків одночасно.

Джерело матеріала
loader
loader