/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F40dbd91ed7b4db8d4e5b1734b995c9c9.jpg)
Дизельний двигун Audi V6 після скандалу тепер працює як гібрид без турбояму
Попри те, що скандал із дизельними двигунами Volkswagen десятиліття тому прискорив перехід автопрому на електрифікацію, Audi вирішила оновити дизельну технологію для європейського ринку. Компанія представила новий гібридний силовий агрегат V6 для моделей Q5 та A6, головною особливістю якого є практична відсутність турбояруги.Новий двигун, відомий як EA897evo4, є нащадком блоку EA897, який був залучений у дизельний скандал. Однак ця версія була ґрунтовно перероблена. 3.0-літровий турбований V6 тепер розвиває 295 к.с. та 428 фунт-футів крутного моменту. Audi також обіцяє значне покращення показників викидів.Як і в багатьох сучасних турбованих моделей, двигун для Q5 та A6 включає електрично керований компресор у впускному тракті, після звичайного турбокомпресора та інтеркулера. Цей компресор працює від 48-вольтової системи. Коли зростає потреба в потужності, повітря спочатку проходить через гібридний компресор, а потім додатково стискається турбокомпресором перед потраплянням у камеру згоряння.Електрично керований компресор усуває турбояруги, забезпечуючи високий крутний момент на низьких обертах двигуна, а також покращує паливну економічність.За словами Audi, компресор може забезпечувати тиск у 3.6 бар, розганяючись до 90 000 об/хв всього за 250 мілісекунд. Крім того, гібридна система допомоги також забезпечує додаткові 24 к.с. та 170 фунт-футів крутного моменту. Під час гальмування відновлюється до 25 кВт енергії, яка зберігається в акумуляторі.Хоча Audi не наводить точних динамічних характеристик, компанія заявляє, що “відгук під час початкового прискорення було суттєво покращено”. За перші 2.5 секунди розгону автомобілі з цим новим дизельним двигуном проїжджають приблизно на повну довжину автомобіля більше, ніж раніше.Як і для всіх дизельних двигунів, ефективність залишається ключовою темою. Q5, оснащений цим дизельним V6, споживає в середньому від 5.8 до 6.8 л/100 км за європейським циклом, тоді як A6 показує результат від 5.3 до 6.1 л/100 км.Ще одним важливим удосконаленням двигуна EA897evo4 є здатність працювати на гідрообробленій олії (HVO), виробленій з відпрацьованої кухонної олії або сільськогосподарських побічних продуктів. Усі нові автомобілі, що залишають заводи Audi в Інгольштадті та Неккарзульмі, постачаються з паливом HVO в баках.Цей крок демонструє, що розвиток двигунів внутрішнього згоряння не стоїть на місці, навіть у світі, що орієнтується на електрику. Інтеграція гібридних технологій, таких як електричний компресор, не лише покращує динаміку, але й робить традиційні дизелі більш екологічно прийнятними та економічними. Здатність використовувати паливо другого покоління, як HVO, відкриває шлях до зменшення вуглецевого сліду без радикальної зміни інфраструктури, що може бути ключовим аргументом для багатьох європейських покупців, які не готові повністю переходити на електромобілі.
