/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fd20a71d4c873cb9e9c06132989a38224.jpg)
Нова колекція Quadrifoglio від Alfa Romeo заворожить яскравими червоними відтінками
Alfa Romeo анонсувала випуск ексклюзивних спеціальних версій Giulia та Stelvio під назвою Quadrifoglio Collezione. Ці глобальні спеціальні серії створені для вшанування символу Quadrifoglio (чотирилисник), який вперше з’явився на гоночному автомобілі RL у 1923 році, а з 1963 року став прикрашати дорожні моделі марки.Зовні седан і кросовер пофарбовані в унікальний колір Rosso Collezione, натхненний відтінком Rosso Villa D’Este, що пропонувався на суперкарі 33 Stradale. Компанія зазначає, що хоча кольори схожі, Giulia має темніший відтінок, що відповідає її “душі крайньої спортивності”. Stelvio, натомість, отримав “яскравіше та відкритіше прочитання червоного”.До екстер’єрних особливостей також належать карбонові накладки на дзеркала та карбоновий дах на моделі Giulia. Автомобілі отримали темні диски та гальмівну систему з карбонокераміки, супроводжувану каліперами з матованим анодованим покриттям та червоними логотипами Alfa Romeo. Комплектацію доповнює вихлопна система Akrapovič з карбоновими накладками.У салоні особливу увагу привертають спортивні крісла Sparco з карбоновим каркасом, оббиті шкірою та алькантарою. Вони мають червону контрастну строчку та вишивку “1 di 63 Collezione” на підголівниках. Інші деталі інтер’єру включають карбонові вставки та шкіряну оббивку приладової панелі.Спеціальні версії отримали знайомий бі-турбований 2,9-літровий V6 двигун, потужністю 513 к.с. (382 кВт) та крутним моментом 600 Нм. Стандартна Giulia Quadrifoglio з таким двигуном розганяється від 0 до 100 км/год за 3,9 секунди, а її максимальна швидкість становить 308 км/год.Виробництво Quadrifoglio Collezione буде обмежено лише 63 екземплярами. Ці спеціальні версії будуть доступні для покупців у Китаї, Японії, Європі та на Близькому Сході.Випуск таких обмежених серій, як Collezione, є частиною сучасної стратегії багатьох автовиробників, спрямованої на підтримку емоційного зв’язку з клієнтами та збереження цінності іконічних моделей. Для Alfa Romeo це також спосіб відзначити столітню історію символу Quadrifoglio, поєднуючи сучасні технології з відсиланнями до класичних кольорів та матеріалів. Подібні проекти часто стають об’єктами колекціонування ще до виходу з конвеєра, підкреслюючи статус бренду в нішевому сегменті високопродуктивних автомобілів.
