Знаки обмеження швидкості в Торонто настільки великі, що потребують нових стовпів
Знаки обмеження швидкості в Торонто настільки великі, що потребують нових стовпів

Знаки обмеження швидкості в Торонто настільки великі, що потребують нових стовпів

Питання обмеження швидкості та політики рідко потрапляють на перші шпальти, але минулого місяця саме так і сталося. Прем’єр провінції Онтаріо Даг Форд заборонив використання камер фіксації швидкості, назвавши їх лише засобом для поповнення бюджету, та перенаправив кошти на інші заходи для заспокоєння трафіку. Одним із таких заходів стала нова партія надмірно великих дорожніх знаків. Однак виникла серйозна проблема: вони не підходять до існуючих опор у Торонто.90 нових тимчасових знаків, призначених для 20 шкільних зон у Торонто, мають ширину близько метра та можуть сягати понад двох з половиною метрів у висоту. Це означає, що сам знак заввишки приблизно дорівнює існуючим опорам. У столиці країни, Оттаві, для підтримки таких масивних знаків довелося використовувати дерев’яні стовпи заввишки близько 3,7 метра.На минулому тижні мер Торонто Олівія Чоу підтвердила, що знаки дійсно завеликі та місту доведеться встановлювати нові опори. На щастя, провінція обіцяє виділити на це кошти. Форд вважає, що великі знаки обмеження швидкості, разом із новими лежачими поліцейськими та миготливими світловими сигналами, будуть ефективнішим засобом стримування, ніж камери та штрафи.Однак, згідно з дослідженнями, про які повідомляє Toronto Star, великі знаки, як очікується, майже нічого не зроблять для боротьби з перевищенням швидкості та агресивною їздою. Крім того, лише 21 з 150 місць, де тепер заборонені камери, були визнані придатними для встановлення лежачих поліцейських або подушок, і жодне з них не може бути обладнане повноцінними швидкісними буграми або круговими перехрестями.Ця ситуація вказує на ширшу проблему впровадження політичних рішень без повної технічної та практичної оцінки на місцевому рівні. Заміна однієї технології безпеки на іншу вимагає не лише фінансування, але й врахування інфраструктурних обмежень, таких як висота та міцність опор. Обговорення між провінційною та міською владою навколо цих знаків виявило розрив між централізованим прийняттям рішень та їх реалізацією в конкретних міських умовах. Питання ефективності заходів також залишається відкритим, оскільки доказова база може суперечити політичним переконанням, що створює додаткові виклики для забезпечення безпеки на дорогах.

Джерело матеріала
loader