Європа може бути не готова до наступних кроків найрозкішнішого бренду Китаю
Європа може бути не готова до наступних кроків найрозкішнішого бренду Китаю

Європа може бути не готова до наступних кроків найрозкішнішого бренду Китаю

Автомобілі Hongqi є звичним явищем у Китаї, однак за межами рідного ринку цей бренд для більшості покупців залишається загадкою. Це може незабаром змінитися. Найстаріший і найрозкішніший автовиробник Китаю націлився на масштабну європейську експансію, плануючи представити 15 електромобілів та гібридних моделей і вивести їх на 25 ринків до 2028 року.Як і багато її китайських конкурентів, Hongqi вважає глобальне зростання життєво важливим, і Європа є одним з пріоритетних напрямків. Однак плани бренду стикаються зі складним ландшафтом. Європейський Союз запровадив високі тарифи на електромобілі, вироблені в Китаї, що підвищує як витрати, так і ставки.У відповідь Hongqi, як повідомляється, вивчає можливості локального виробництва. Потенційні майданчики для виробництва, за чутками, розглядаються в Південній Європі, Східній Європі та регіоні Північної Європи. Виробництво автомобілів в межах ЄС могло б пом’якшити вплив тарифів і спростити логістику, особливо коли компанія прагне закріпитися на новому ринку.Hongqi, підрозділ державного концерну FAW, продав у Європі всього 771 автомобіль за період до жовтня, що є скромним показником у порівнянні з її присутністю на внутрішньому ринку. Однак ця цифра, можливо, слугує скоріше відправною точкою, ніж обмеженням.Найзначнішою новинкою є EHS5, середньорозмірний електричний позашляховик, вперше показаний на автосалоні в Мюнхені. Модель працює на літій-іонному акумуляторі ємністю 85 кВт·год і пропонує запас ходу 342 милі (550 км).Європейські специфікації ще не остаточно затверджені, але в Китаї EHS5 пропонується у двох версіях: модель з заднім приводом потужністю 339 к.с. та повнопривідна комплектація потужністю 610 к.с. До цього часу EHS7 була найпопулярнішою моделлю Hongqi в Європі, але новий позашляховик може змінити цю рівновагу.Ціноутворення буде ключем до успіху Hongqi в Європі. Інші китайські бренди, такі як MG, Chery та BYD, стабільно збільшують свої продажі в регіоні завдяки доступним за ціною моделям.Головний дизайнер FAW Джайлс Тейлор у коментарі для Auto News зазначив, що зв’язки Hongqi з урядом надають їй доступ до технологій “за цінами, у які просто неможливо повірити”. Така структура витрат може стати потужною перевагою.Амбітні плани бренду супроводжуються конкретними кроками: розробка 15 гібридних та електричних моделей, пошук майданчиків для локальних заводів у кількох європейських регіонах. Це відбувається на тлі досить обережного старту: за десять місяців року в Європі було продано лише 771 автомобіль цього бренду. Успіх цієї стратегії значною мірою залежатиме від здатності Hongqi поєднати свою розкішну ідентичність з конкурентними цінами, які обіцяє керівництво, та подолати політико-економічні бар’єри, такі як євротарифи, через локалізацію виробництва. Європейський ринок, який все більше відкривається для китайських виробників, отримує ще одного гравця, що претендує не просто на частку, а на статусне положення.

Джерело матеріала
loader