Наступний великий проєкт Мате Рімака не пов’язаний із гіперкарами
Наступний великий проєкт Мате Рімака не пов’язаний із гіперкарами

Наступний великий проєкт Мате Рімака не пов’язаний із гіперкарами

З моменту презентації нового проєкту Мате Рімаца, компанії Verne, яка спеціалізується на повністю електричних роботаксі, минуло вісімнадцять місяців. За цей час інформації було небагато, але засновник нещодавно повернувся до соціальних мереж, щоб поділитися оновленнями щодо прогресу та ширшої місії бренду.На відміну від деяких конкурентів, які адаптують існуючі моделі автомобілів, Verne розробляє власне транспортний засіб з нуля, спеціально створений для автономних перевезень. Дводверна модель, представлена минулого року, має просторий салон, позбавлений традиційних органів управління, таких як кермо або педалі.Крім того, така технологія може бути корисною для тих, хто повністю виключений з процесу керування автомобілем: наприклад, для людей похилого віку, неповнолітніх або тих, хто має обмежені фізичні можливості.За словами Рімаца, салон роботаксі Verne пропонує більше простору та функцій, ніж можна знайти на задньому сидінні Rolls-Royce. Величезний екран домінує на панелі приладів, а сидіння можна повністю відкинути.Незважаючи на невелику кількість публічних новин, компанія активно працює. У відеоролику Рімац демонструє десятки вже зібраних функціональних прототипів. Запуск сервісу роботаксі планується спочатку в Загребі, Хорватія, і обіцяє бути дешевшим за існуючі сервіси виклику автомобіля.У разі успішного запуску в Хорваті вже існують плани щодо розширення сервісу на інші ринки Європи та світу. Компанія поки що не розкриває технічних характеристик свого автомобіля, зокрема, який запас ходу він матиме. Відомо, що він використовує передову автономну систему водіння від Mobileye, а також набір камер, радарів та лідара.Розробка власного транспортного засобу з нуля, а не адаптація існуючої моделі, є сміливим, але стратегічно важливим кроком. Це дозволяє Verne повністю оптимізувати дизайн під конкретні потреби роботаксі: максимальний комфорт пасажира, ефективність і інтеграцію сенсорів для автономності. Фокус на доступність та інклюзивність також вказує на розуміння соціальних аспектів нової технології. Успіх у Загребі, рідному місті Рімаца, може стати важливим тестовим полігоном перед виходом на більш конкурентні ринки, де вже працюють такі гравці, як Waymo. Ключовим залишається питання регулювання та безпеки, яке буде визначати швидкість розгортання подібних сервісів по всьому світу.

Джерело матеріала
loader
loader