/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F20521f78349e410a0b047415dc3b8e69.jpg)
Новий кабріолет Mercedes G-Class вийде як спеціальна версія, і це говорить про багато
Компанія Mercedes-Benz розпочала активну фазу тестування нового кабріолета на базі легендарного G-Class. Виробник оприлюднив зображення прототипа, який входить до серії автомобілів, розгорнутих по всьому світу для “ретельних випробувань”.Перші тести, що цілком закономірно, проводяться в Австрії, де позашляховик виробляється компанією Magna Steyr. Інженери збирають комплексні дані, щоб гарантувати, що відкрита версія забезпечить неперевершений та впізнаваний досвід водіння, характерний для G-Class.Після Австрії автомобіль прямуватиме до Швеції для випробувань в умовах крижаної зими. Цей етап має продемонструвати безкомпромісні здібності, динаміку керування та надійність моделі при екстремально низьких температурах. Холод також має виявити ефективність і герметичність нового складного м’якого верху.На оприлюднених знімках добре видно, що модель отримала складний дах з порівняно невеликим заднім склом. Третє стоп-сигнал перенесено на кріплення запасного колеса і розташовано майже по центру цього скла.У конструкції можна помітити потовщену стійку кузова (C-pillar) та чорну декоративну смугу, яка візуально відокремлює основну частину кузова від даху. Також, найімовірніше, кузов отримає додаткові підкріплення для компенсації жорсткості, а інтерьер – оновлену панель управління з перемикачами, специфічними для кабріолетів. Можливим є встановлення сидінь з функцією обігріву шиї Airscarf.Силові агрегати, швидше за все, будуть запозичені у стандартного G-Class. Це означає, що під капотом може опинитися турбований 3.0-літровий рядний шестициліндровий двигун потужністю 443 к.с. (449 PS) з крутним моментом 559 Нм. Також існує ймовірність появи версії з бі-турбо 4.0-літровим V8, що видає 577 к.с. (585 PS) та 849 Нм крутного моменту.Виробник називає майбутній G‑Class Cabriolet “спеціальною версією”, що прямо вказує на обмежений тираж виробництва. Як наслідок, ціна на цей ексклюзивний позашляховик буде відповідно високою, підкреслюючи його статусність. Більш детальна інформація стане відома в найближчі місяці.Поява кабріолета G-Class – це не просто розширення модельного ряду, а повернення до коренів. Історично відкриті версії “Гелендвагена” завжди були рідкісними та бажаними. У сучасному контексті, коли тенденції часто йдуть у бік електромобільності та автономності, такий проект виглядає сміливим жестом, що робить ставку на емоції та унікальність. Це автомобіль, створений не для масового ринку, а для колекціонерів та істинних шанувальників легенди, які цінують поєднання вікового дизайну, розкіші та абсолютної свободи, що дарує відкритий дах під час подорожей будь-якою місцевістю.

