/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F6c58f4e2c2073f5ae1947ca87b02cb3e.jpg)
Кінець епохи: завершено виробництво Bugatti Bolide з легендарним W16
Bugatti офіційно зняла з виробництва Bolide — один із найбільш екстремальних трекових суперкарів сучасності. Усі 40 екземплярів давно розкуплені, а останній автомобіль цього тижня відправили власнику, який заплатив за нього не менше ніж 4 млн євро. Так завершилася коротка, але гучна історія проєкту, який спочатку взагалі не планували робити серійним.Bolide показали як концепт у 2020 році, а вже влітку 2021-го він отримав зелене світло для виробництва. Інженерна доводка тривала до початку 2024 року, після чого стартувала ручна збірка. І от — фінал. Причому фінальний екземпляр отримав дуже атмосферну комбінацію кольорів: темний Black Blue знизу та світлий Special Blue Lyonnais зверху. Це пряме посилання на інший автомобіль з гаража власника — Bugatti Type 35, ту саму легенду кінця 1920-х, яка, ймовірно, коштує дорожче за новий Bolide.Часто можна почути, що Bolide — це нібито трекова версія Chiron. Але з Chiron у нього спільний лише мотор. Усе інше — від карбонового кузова до шасі та аеродинаміки — розробляли з нуля, тому Bolide і отримав повноцінний цикл створення, як будь-який інший окремий суперкар.Під капотом тут 8-літровий W16 із чотирма турбокомпресорами — 1600 к.с., 1600 Нм, семиступеневий «робот» із двома зчепленнями та повний привід. До сотні — 2,2 секунди, максимальна швидкість обмежена на 380 км/год, а маса — всього 1450 кг. Він не встановив жодних рекордів, але власникам це абсолютно байдуже: Bolide створювали не для табличок зі статистикою, а для колекційних гаражів і трекових вихідних. А ще він давно «прописаний» у всіх головних автосимуляторах, тож добре знайомий навіть тим, хто бачить Bugatti лише на екрані.При цьому Bolide — не останній автомобіль із W16. У виробництві поки що залишається W16 Mistral, а на його основі Bugatti зовсім недавно зробила колекційну модель Brouillard. Але зрозуміло одне: епоха чотиритурбінної «шістнадцятки» добігає кінця.Далі марка переходить у нову фазу — готується до запуску Bugatti Tourbillon. Це буде базова модель наступного десятиліття: 250 екземплярів, стартова ціна від 3,8 млн євро, а головна родзинка — абсолютно новий атмосферний V16 об’ємом 8,3 літра, інтегрований у гібридну установку. Фанати вже сподіваються, що цей двигун з’явиться і в майбутньому трековому суперкарі Bugatti, але поки що компанія навіть не натякнула на такі плани.

