Тест-драйв Renault Duster: ефектний зовні, мотор знайомий
Тест-драйв Renault Duster: ефектний зовні, мотор знайомий

Тест-драйв Renault Duster: ефектний зовні, мотор знайомий

Renault Duster другого покоління вже тривалий час утримує звання лідера серед нових авто в Україні. Тож знайомство з моделлю третьої генерації викликало особливий інтерес: чи здатна вона продовжити успіх попередника? Для тижневого тесту ми обрали класичну дизельну модифікацію. Що ж, рушаймо.Крок упередЗовнішність нового Duster помітно контрастує з попереднім поколінням. Великі «повітрозабірники» у решітці, рельєфний капот, замасковані ручки задніх дверей, вузька оптика та масивні бампери створюють враження, ніби в серію потрапив концепт-кар без серйозних змін. Проте при уважнішому огляді впізнаються знайомі риси: нефарбовані накладки біля передніх дверей, характерні задні ліхтарі, відома лінія скління. Загалом авто виглядає сучасно й ефектно, але зі збереженням спадковості.Передній бампер, який виступає вперед, виглядає як елемент, готовий до жорсткого контакту з перешкодами – і це справді так. Він виконаний із міцного ударостійкого пластику, тому навіть значні подряпини будуть майже непомітними. По суті, ця конструкція нагадує інтегрований “кенгурятник”.Цікаво, що кузов по колу захищений обвісом із нефарбованого пластику Starkle – на 20% із вторинної сировини та підвищеної міцності. Якщо придивитися, можна побачити його неоднорідний колір.Попри зміну пропорцій, габарити майже такі самі: довжина – 4343 мм, ширина – 1810 мм, висота – 1660 мм. Проте перехід на платформу CMF-B замість старої B0 дозволив збільшити внутрішній простір.З новими штрихамиСалон також оновився: він виглядає водночас стильніше й масивніше. Цьому сприяють рельєфна панель із великим написом моделі, компактне товсте кермо та контрастні акценти. На верхній частині консолі розміщено 10-дюймовий мультимедійний дисплей, повернутий до водія.Система підтримує Apple CarPlay і Android Auto та отримує оновлення бездротово. Вперше Duster отримав цифрову панель приладів: 7-дюймовий екран замість традиційних циферблатів. У базових версіях лишаються аналогові прилади з невеликим дисплеєм між ними. Пропонується кілька варіантів оформлення. Незвично, що тахометр у робочій зоні не має цифрових показів – лише шкали й підказки оптимальних обертів. Система підказує, коли краще перемикати передачі, щоб зменшити витрати пального та викиди.Завдяки новій платформі в салоні трохи просторіше. Регулювання сидінь залишилися механічними, але широкий діапазон дозволяє сісти як високо “по-позашляховому”, так і низько – «по-легковому». Ручка КПП коротка, розташована зручно – тягнутися до шостої передачі не доводиться.Відстань між рядами сидінь збільшилась на 30 мм. На другому ряду комфортно двом дорослим. Об’єм багажника становить 472 літри (за VDA), форма відсіку правильна, під підлогою – “докатка”.Повний дизельний впередТестовий автомобіль оснащений 1,5-літровим дизелем на 115 к.с., у парі з яким працює 6-ступінчаста механічна коробка та повний привід.Характер авто залишився знайомим. Підвіска, як і раніше, чудово поглинає крупні нерівності й має “щільну” поведінку. Кренів стало менше – Duster відчутно впевненіший на трасі, але без натяків на псевдоспортивність. Великі вертикальні ходи коліс та висока енергоємність підвіски – фірмові риси моделі. Комусь може не вистачити шумо- та віброізоляції, адже звук від колісних арок відчутно пробивається в салон. Але це усвідомлений компроміс, що дозволяє втримати і ціну, і вагу.Дизель досить жвавий. Завдяки «механіці» можна самостійно задавати темп — або швидко «перемелювати» передачі, або дозволяти мотору довше працювати на кожній. Витрата пального у місті – близько 6 л/100 км, на трасі при 120 км/год – 5,5–5,8 л. Кліренс цієї повнопривідної версії – 209 мм.Скільки коштує?В Україні третє покоління Renault Duster пропонується у трьох комплектаціях: Authentic, Evolution та Techno. Базова версія оснащується лише 1,5-літровим дизелем на 115 к.с. і коштує 997 900 грн. У комплектації Evolution є вибір із трьох двигунів: той же дизель (1 050 000 грн), бензиновий гібрид на 130 к.с. (1 137 200 грн) і 1,3-літровий турбомотор на 150 к.с. (1 064 000 грн).Лише останній доступний з 7-ступеневим роботизованим “автоматом” EDC; решта – з “механікою” на 6 передач. Топова версія Techno стартує від 1 105 600 грн.
Джерело матеріала
loader