Паперові "війсьники" відмінили: як тепер використовувати Резерв+
Паперові "війсьники" відмінили: як тепер використовувати Резерв+

Паперові "війсьники" відмінили: як тепер використовувати Резерв+

Уряд перевів військово-облікові документи у виключно електронний формат. Резерв ID у застосунку Резерв+ тепер є основним документом для призовників, військовозобов'язаних та резервістів.

Про це повідомила перша віцепрем'єр-міністра Юлія Свириденко 10 грудня.

Для тих, хто потребує паперової версії, залишається можливість роздрукувати PDF самостійно або отримати роздруківку в ТЦК та СП.

За словами Свириденко, перехід на електронний документ "зменшує ризики втрати чи підробки та спрощує процеси військового обліку".

Для реалізації змін Кабмін оновив постанови №1487 і №559.

Електронний військово-обліковий документ, сформований у системі "Резерв+" або "Дія", має таку саму юридичну силу, як і його паперовий аналог — це встановлено постановою Кабінету Міністрів від 16 травня 2024 року. Під час перевірки військово-облікових документів уповноваженими особами достатньо пред'явити електронний квиток разом із паспортом громадянина України.

У додатку "Резерв+" користувачі можуть перевіряти свій поточний статус, серед яких: "На обліку", "Знятий з обліку", "Виключений з обліку", "Не перебуває на обліку", "Уточнюються дані" та "У розшуку". Кожен статус має своє значення та передбачає певні дії з боку військовозобов'язаного. Зокрема, статус "Не перебуває на обліку" свідчить про відсутність особи в базах даних ТЦК і потребує звернення для уточнення даних.

Система "Резерв+" працює у зв'язці з реєстром "Оберіг" — єдиним державним реєстром призовників, військовозобов'язаних та резервістів. Цифровізація військового обліку дозволяє зменшити кількість помилок та мінімізувати корупційні ризики, оскільки кожен крок відстежується та підтверджується кваліфікованим електронним підписом.

Джерело матеріала
loader
loader