/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F131%2F2d2be8c6f93df445bcdc3684f6d0a4e7.jpg)
На дорогах Києва неправильно встановили "берлінські подушки" - що пішло не так
Ви дізнаєтеся:
У Києві на вулиці Центральній Садовій виникла суперечлива ситуація з облаштуванням засобів заспокоєння дорожнього руху. Дніпровське шляхово-експлуатаційне управління встановило лежачі поліцейські типу "берлінська подушка" з порушенням передбаченої технології. Про це повідомляє телеграм-канал "Пасажири Києва".
Замість поздовжнього розташування вздовж руху транспорту, яке є обов’язковим за стандартами, конструкції змонтували впоперек проїзної частини. У результаті це повністю нівелювало ключові переваги берлінських подушок над традиційними лежачими поліцейськими.
Що таке берлінські подушки і навіщо їх встановлюють
Берлінські подушки - це сучасний засіб заспокоєння руху, який застосовують поблизу регульованих і нерегульованих перехресть, пішохідних переходів та інших ділянок з підвищеним ризиком ДТП. Їхнє основне завдання - примусово знизити швидкість автомобілів і підвищити безпеку на дорозі без створення зайвих незручностей для громадського транспорту та інших учасників руху.
У чому принципова відмінність від звичайних "лежачих поліцейських"
Головна особливість берлінських подушок полягає у способі їх розміщення. За правильної установки вони розташовуються вздовж руху транспорту, тож легкові автомобілі наїжджають на них лише одним рядом коліс. Це значно зменшує удар по підвісці та робить проїзд більш комфортним.
Водночас автобуси й тролейбуси, завдяки ширшій колісній базі, можуть проїжджати між подушками без тряски для пасажирів і без суттєвого зниження швидкості. Велосипедисти ж мають змогу безпечно об’їжджати такі елементи, не заїжджаючи на них.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F131%2Fdb5b98ff2a44de3bded49eec121c4e08.jpg)
У чому полягає помилка встановлення на Центральній Садовій
У Дніпровському районі берлінські подушки встановили впоперек проїзної частини. Через це автомобілі змушені одночасно наїжджати на перешкоду обома рядами коліс - так само, як і на звичайні лежачі поліцейські.
Фактично це призвело до втрати всіх переваг технології: зростає навантаження на підвіску, пасажири громадського транспорту відчувають сильну тряску, а комфорт і безпека руху не покращуються.
У багатьох містах України берлінські подушки вже активно використовують і поступово масштабують їх встановлення як більш сучасну та ефективну альтернативу класичним лежачим поліцейським. Випадок на вулиці Центральній Садовій показує, що навіть коли берлінські подушки все ж встановлюють, порушення технології монтажу зводить нанівець сенс їх застосування.
Вас також може зацікавити:
Про джерело: Пасажири Києва
Пасажири Києва - український телеграм-канал, присвячений темам міської мобільності, громадського транспорту та дорожньої інфраструктури столиці. Канал висвітлює проблеми й зміни у роботі громадського транспорту Києва, стан доріг, організацію дорожнього руху, безпеку пішоходів і пасажирів, а також рішення міських служб у сфері транспорту.
