Премʼєри попри все: «Холостяк-14» на СТБ та сім нових серіалів. Як дивилися телеканали у жовтні
Премʼєри попри все: «Холостяк-14» на СТБ та сім нових серіалів. Як дивилися телеканали у жовтні

Премʼєри попри все: «Холостяк-14» на СТБ та сім нових серіалів. Як дивилися телеканали у жовтні

Прем’єри, телеперегляд, рейтинги каналів за другийий місяць осені.

«Детектор медіа» продовжує публікувати показники панелі телевимірювань Nielsen, надані департаментом досліджень та аналітики Starlight Media. Пропонуємо вашій увазі огляд результатів телеперегляду українських телеканалів, перелік найпопулярніших програм за загальною комерційною та цільовими аудиторіями, показниками медіагруп, дані перегляду марафону «Єдині новини» та короткі висновки щодо прем’єр і трендів споживання телевізійного контенту. Тижневі й місячні огляди читайте тут.

Загальний телеперегляд

Через масовані обстріли енергетики ворогом у жовтні розпочалися часткові відімкнення електроенергії. Тому звичного сезонного зростання телеперегляду не спостерігалося: tvr% перебував на рівні 11%, як і минулого місяця. Проти жовтня минулого року телеперегляд знизився на 5%.

Упродовж дня телеперегляд трохи зменшився в офпраймі (з 6:00 до 18:00) — на 5%, склавши 8,8%. Водночас у праймі (18:00—24:00) відбулося зростання на 5% — показник склав 21,2%. Загальний «малюнок» телеперегляду протягом дня залишався стабільним: найбільше дивилися в години прайму, менше — в офпраймі. У пікові години телеперегляд сягав позначки 25%.

Премʼєри попри все: «Холостяк-14» на СТБ та сім нових серіалів. Як дивилися телеканали у жовтні - Фото 1

Показники медіагруп і каналів

Компанія Starlight Media традиційно очолила рейтинг українських медіагруп із часткою 27,30% (зростання 5% проти попереднього тижня). На другому місці — 1+1 media з часткою 17,70% (зменшення 7%). Трійку закрила Inter Media Group із часткою 6,06% (зростання 3%).

Премʼєри попри все: «Холостяк-14» на СТБ та сім нових серіалів. Як дивилися телеканали у жовтні - Фото 2

Частку медіагруп вказано без урахування марафону «Єдині новини»

Склад провідної десятки каналів також не змінився. Перша сходинка — за СТБ (9,03%; зростання 13%). На другому місці — Новий канал (6,80%; зменшення 8%), на третьому — ICTV2 (6,22%; зростання 14%). Четверте місце посів канал «1+1 Україна» з часткою 4,62% (зменшення 3%), пʼяте — «2+2» з часткою 3,84% (зменшення 16%). Шостим за підсумком місяця став ТЕТ із часткою 3,50% (зменшення 21%), сьомим — НТН (3,23%; зростання 4%).

Восьму сходинку утримав канал «Бігуді» з часткою 2,16% (зростання 8%), дев’яте місце — за «Плюс плюс» із часткою 2,10% (зростання 25%), а закрив десятку канал «Оце» (1,03%; зменшення 16%).

Премʼєри попри все: «Холостяк-14» на СТБ та сім нових серіалів. Як дивилися телеканали у жовтні - Фото 3

Профіль провідних каналів

У жовтні частка телеканалу СТБ найбільше зросла за молоддю віком 18—34 роки. Мовник залишається лідером серед українських каналів за жіночою аудиторією.

Відчутне зниження частки Нового каналу відбулося за жінками 35+.

ICTV2 мав зростання частки за аудиторіями 4—17 та 35+. Мовник продовжує лідирувати за чоловіками 35—54.

Частка каналу «2+2» зменшилася за більшістю аудиторій, особливо за молоддю 18—34.

Премʼєри попри все: «Холостяк-14» на СТБ та сім нових серіалів. Як дивилися телеканали у жовтні - Фото 4

Частка ТЕТ також знизилася за більшістю вікових груп, окрім глядачів 55+ років.

Частка каналу «1+1 Україна» просіла за чоловіками 35—54 та жінками 4—34, водночас збільшилася старша аудиторія 55+.

НТН демонстрував зростання частки за чоловіками 4—34 та жінками 18—34.

Марафон «Єдині новини»

У жовтні показники каналів, які транслюють телемарафон «Єдині новини», трималися на рівні попереднього місяця: 3,15% за комерційною аудиторією 18—54 у містах із понад 50 тис. жителів і 6,18% за широкою аудиторією 18+, 50 тис+.

Тенденція перегляду марафону зберігається: новини привертають увагу значної частини аудиторії, яка споживає телепродукт зранку, через що показники частки вранці доволі високі. Однак найбільша аудиторія «Єдиних новин» дивиться марафон саме у вечірньому праймі, з піком о 20:00.

Премʼєри попри все: «Холостяк-14» на СТБ та сім нових серіалів. Як дивилися телеканали у жовтні - Фото 5

Головні телепрем’єри місяця

Премʼєри попри все: «Холостяк-14» на СТБ та сім нових серіалів. Як дивилися телеканали у жовтні - Фото 6

Серіали. У жовтні СТБ презентував новий медичний серіал «Лікарі» (rat 1,39%; shr 5,79%), а також продовження хітового детективу «К.О.Д.» (rat 1,84%% shr 7,83%). Новий канал порадував глядачів новим комедійним проєктом «Любов, як вона є» (rat 1,00%; shr 5,03%).

В ефірі «1+1 Україна» стартували два закупних серіали: трилер «Агентство» у пізньому праймі (rat 0,20%; shr 1,84%) та детектив «Мадемуазель Голмс» в офпраймі (rat 0,27%; shr 2,40%). Канал ТЕТ також презентував закупний серіал — корейську драму «Що не так із секретаркою Кім?» (rat 0,13%; shr 1,59%). На «2+2» відбулася прем’єрна чотирисерійної драми «Тримайся, братику» (rat 0,97%; shr 4,03%).

Шоу. Головною прем’єрою місяця в українському телеефірі став новий сезон проєкту «Холостяк» на СТБ (rat 4,40%; shr 18,10%). Також канал презентував глядачам ранковий проєкт вихідного дня «Смак дитинства» (rat 0,64%; shr 7,26%).

На «1+1 Україна» стартували нові сезони вже наявних програм: тревел-проєкту «Світ навиворіт із Дмитром Комаровим. Україна» (rat 0,65%; shr 4,18%) та вікторини «Клуб 1%» (rat 1,34%; shr 5,20%).

В ефірі Нового каналу розпочався показ гумористичного проєкту Stadium Night (rat 0,98%; shr 4,53%).

На ТЕТ у кінці місяця стартувало ранкове суботнє реаліті «Місія впоратися» (rat 0,10%; shr 1,05%).

Телеканал «Ми Україна+» презентував нове токшоу «Плюси Мінуси» (rat 0,08%; shr 0,31%).

Документалка. На «2+2» відбувся показ документального фільму «Країна-кіборг» (rat 0,26%, shr 2,10%). А канал «1+1 Україна» запремʼєрив стрічку Олексія Суханова про Олю Полякову «Все буде добре, Оля» (rat 0,34%; shr 2,52%).

Телепрем’єри кіно. Звітного місяця в ефірі відбулося чимало прем’єр іноземних фільмів. Новий канал показав горор «Прокляття Беґхед» (rat 1,17%; shr 10,00%), екшни «Захисник» (rat 1,45%; shr 6,53%) та «Еліас» (rat 1,27%; shr 6,15%). «2+2» презентував комедію «Рікі Стенікі» (rat 0,69%; shr 4,84%), трилер «Цілком таємно» (rat 1,50%; shr 6,39%), бойовики «Мистецтво восьми кінцівок» (rat 0,84%; shr 3,79%) та «Ігри кунг-фу» (rat 0,86%; shr 3,19%). Ще один бойовик — «Каменяр» (rat 1,20%; shr 4,56%) – вийшов на ICTV2.

Провідні програми місяця

Рейтинг провідних програм місяця за комерційною аудиторією 18—54, 50 тис.+ очолили проєкти СТБ: «Холостяк» (rat 4,81%; shr 18,52%) і «МастерШеф-16» (rat 4,6%; shr 19,37%). Третя сходинка — за серіалом «Зворотний напрямок» на «1+1 Україна» (rat 3,46%; shr 13,16%). Закрили пʼятірку реаліті «Зважені та щасливі» на СТБ (rat 3,23%; shr 11,96%) та супергеройський фільм «Доктор Стрендж» (rat 3,12%; shr 10,8%) на Новому каналі.

До десятки увійшли проєкти «Супермама» (СТБ) та Dizel Show (ICTV2), серіал «К.О.Д.» на СТБ, а також два фільми на Новому каналі: «Тор. Любов і грім» і «Люди в чорному 2».

Провідні програми. Чоловіча аудиторія

Премʼєри попри все: «Холостяк-14» на СТБ та сім нових серіалів. Як дивилися телеканали у жовтні - Фото 7

Рейтинг найпопулярнішого контенту за чоловічою аудиторією очолив проєкт «МастерШеф-16» на СТБ (rat 4,46%; shr 21,36%). Решту місць у провідній пʼятірці посіли фільми: «Тор. Любов і грім» (rat 3,66%; shr 17,09%), «Доктор Стрендж» (rat 3,43%; shr 12,64%), «Тор» (rat 3,05%; shr 12,97%) на Новому каналі та «Круїз у джунглях» (rat 2,92%; shr 11,05%) на ICTV2.

До десятки ввійшли проєкт «Холостяк» на СТБ і знов кінопоказ від Нового: дві частини «Вартових Галактики» та дві частини «Людей у чорному».

Провідні програми. Жіноча аудиторія

«Холостяк» на СТБ став першим серед найпопулярнішого контенту місяця за жіночою аудиторією (rat 7,08%; shr 25,23%). На другій сходинці — серіал «Зворотний напрямок» від «1+1 Україна» (rat 5,03%; shr 17,23%). Далі у пʼятірці — проєкти СТБ: «МастерШеф-16» (rat 4,73%; shr 17,84%), «Зважені та щасливі» (rat 4,58%; shr 15,57%), «Супермама» (rat 4,02%; shr 17,38%).

У провідній десятці — ще три серіали від СТБ: «Сліпа», «К.О.Д.» і «Слід», гумористичний Dizel Show на ICTV2 та фільм «Доктор Стрендж» на Новому каналі.

Провідні програми. Молодь

Премʼєри попри все: «Холостяк-14» на СТБ та сім нових серіалів. Як дивилися телеканали у жовтні - Фото 8

Перші місця у переліку найбільш популярного контенту за молодою аудиторією 18—35 років посіли проєкти СТБ: «Холостяк» (rat 5,8%; shr 27,09%) та «МастерШеф 16» (rat 4,39%; shr 23,32%). Далі — серіал «Зворотний напрямок» (rat 4,01%; shr 19,08%) від «1+1 Україна». На четвертій і пʼятій сходинках — знову продукти СТБ: «Супермама» (rat 3,22%; shr 19,09%) та «К.О.Д.» (rat 2,98%, shr 14,69%).

До десятки також увійшли фільми на Новому каналі («Тор. Любов і грім», «Люди в чорному 2», «Доктор Стрендж») і ще два серіали СТБ («Сліпа» та «Черговий лікар»).

LIKED THE ARTICLE?
СПОДОБАЛАСЯ СТАТТЯ?
Help us do more for you!
Допоможіть нам зробити для вас більше!
Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Джерело матеріала
loader
loader