Цей механічний NSX щороку долав менше 270 миль
Цей механічний NSX щороку долав менше 270 миль

Цей механічний NSX щороку долав менше 270 миль

Перше покоління Honda NSX, яке в Америці продавалося під брендом Acura, займає особливе місце в історії спортивних автомобілів. Воно довело, що повсякденна надійність та екзотична продуктивність не є взаємовиключними поняттями. На момент дебюту воно пропонувало таку точність керування та баланс, що могли кинути виклик Ferrari, але без жодних проблем, властивих італійцям.Однак у наші дні знайти незнущану та не перероблену копію стає все складніше. Саме тому ця конкретна модель 1991 року вирізняється.Цей Acura NSX 1991 року вирушить на аукціон Mecum у Кіссіммі цього січня. Вражає не лише його мізерний пробіг – 9 119 миль (приблизно 14 676 км), але й той факт, що з моменту покупки у нього був лише один власник. Ще однією цінною перевагою є наявність п’ятиступінчастої механічної коробки передач, а не опційного чотириступінчастого автомата, який пропонувався на той час.Пофарбований у чорний колір, цей NSX не може не подобатися. Він повністю зберіг оригінальний стан і досі стоїть на заводських сріблястих легкосплавних дисках з п’ятьма спицями, взутих у всесезонні шини Hankook Ventus V2 Concept 2.Представники аукціонного дому Mecum зазначають, що автомобіль все життя провів у гаражі, а його кузов, схоже, не має жодних значних пошкоджень. Після ретельної полірування він може виглядати майbrand як новий.Салон також представлений у дуже хорошому стані. Крісла типу «ковш» та нижня частина тунелю коробки передач і дверні панелі оббиті шкірою кольору слонової кістки, яка, схоже, добре витримала випробування часом. Чорна приладна панель також перебуває у дуже хорошому стані, без помітних тріщин.Хоча в описі лоту немає деталей про сервісну історію автомобіля, можна сміливо припустити, що цей NSX обслуговувався з належною турботою.Автомобіль приводиться в рух 3.0-літровим атмосферним V6, який видає 270 к.с. Ця силова установка відома своєю надійністю не менше, ніж любов’ю до високих обертів. Не дивно, якщо наступний власник вирішить зберегти його як колекційний екземпляр з низьким пробігом. Але, давайте зізнаємося, такий автомобіль заслуговує на те, щоб на ньому їздили.Цей екземпляр є яскравим прикладом того, як можна зберегти автомобільну легенду. Його стан та історія роблять його не просто транспортним засобом, а капсулою часу, що демонструє інженерну досконалість початку 90-х. Подібні знахідки стають все рідшими, що лише підвищує їхню цінність як для колекціонерів, так і для шанувальників автомобільної культури. Майбутній власник отримає не лише технічний пристрій, а й шматочок історії, який продовжує надихати нові покоління інженерів та водіїв.

Джерело матеріала
loader
loader