Серіал «Дивні дива» вплинув на економіку США
Серіал «Дивні дива» вплинув на економіку США

Серіал «Дивні дива» вплинув на економіку США

За дев'ять років свого існування серіал «Дивні дива» (Stranger Things) став найуспішнішим проєктом в історії Netflix, встановивши абсолютний рекорд – 1,2 млрд переглядів. За цим показником він обійшов навіть такі хіти, як «Венздей» та «Гра в кальмара». Про це повідомляє Variety напередодні виходу фінального епізоду, пише «Главком».

Проєкт виявився не лише культурним, а й потужним фінансовим драйвером для США. З 2016 року виробництво серіалу:

  • принесло американській економіці $1,4 млрд;
  • створило понад 8 тис. робочих місць;
  • інвестувало $650 млн у розвиток штату Джорджія та $500 млн у Каліфорнію.

П'ятий сезон продемонстрував приголомшливу динаміку: лише за перші 25 днів він зібрав 102,6 млн переглядів. Очікується, що серіал очолить глобальні рейтинги стрімінгу в першому кварталі 2026 року.

Популярність серіалу безпосередньо вплинула на реальний сектор економіки. Зокрема, компанія Kellogg's зафіксувала різке зростання продажів вафель Eggo (улюбленої страви головної героїні): на 14% наприкінці 2017 року та майже на 10% на початку 2018-го.

Музичне відродження та тренди Spotify «Дивні дива» повернули в чарти класику 80-х. Завдяки серіалу:

  • пісня Кейт Буш «Running Up That Hill» потрапила до топ-10 США через 38 років після релізу;
  • хіт Metallica «Master of Puppets» вперше увійшов до британського топ-10;
  • на платформі Spotify прослуховування пісні Даяни Росс «Upside Down» серед молоді зросли на 1250%, а треку Tiffany «I Think We’re Alone Now» – на 880%.

Фінальний акорд історії глядачі побачать у новорічну ніч, 31 грудня. Netflix пішов на нетиповий крок: останню серію покажуть не лише на платформі, а й у великих кінотеатрах США та Канади.

Як відомо, режисер Тарас Томенко, який зняв «Будинок «Слово», поставить ще одне «Слово». Його проєкт – мегаамбітний. Зняти фільм за мотивами епосу «Слово про Ігорів похід», відомого зі шкільної програми під іншою, зросійщеною, назвою – «Слово о полку Ігоревім». 

Просити гроші на новий фільм у держави Томенко не збирається – розраховує знайти інвестиції самотужки. Для цього його команда випустила ролик, котрий, на думку авторів, має зацікавити потенційних спонсорів. Промо фільму створено за допомогою штучного інтелекту.

Джерело матеріала
loader
loader