Гайдай Сергій Миколайович: політтехнолог і фахівець з маркетингу та реклами, виборчих і політичних технологій
Гайдай Сергій Миколайович: працював з багатьма українськими топ політиками і партіями, передрік анексію Криму.
Біографія
Сергій Миколайович Гайдай народився 22 вересня 1965 року.
Освіта
Гайдай навчався в Одеській мореходці, був студентом гідрометеорологічного інституту в Одесі. Один рік вивчав фізику і хімію моря. Однак на другому курсі Сергій був призваний в армію. Служив в Афганістані.
Після демобілізації він вирішив здобути освіту в галузі кіно і телебачення. Тому вступив до Київського театрального інституту ім. Карпенко-Карого на спеціальність оператора.
Навчався в Українській школі політичних студій.
Сім’я
Сергій одружений з 1990 року. У шлюбі народилося двоє синів: Данило і Антон.
Кар'єра
Після розпаду Радянського Союзу Гайдай змінив декілька професій. Він був охоронцем, обмінником валюти, покрівельником і журналістом. З 1998 року займається політичними і виборчими технологіями. Гайдай брав участь та керував більш ніж у 80 виборчих кампаніях різного рівня.
Так він керував групою спеціальних проєктів на президентських виборах у кандидата Віктора Ющенка. За два роки до цього готував передвиборчі кампанії кандидатів в нардепи Петра Порошенка та Миколи Катеринчука. З останнім також працював на столичних мерських виборах 2008 року.
Сергій став одним з творців стратегії і логотипу блоку "Наша Україна-Народна Самооборона". Він готував до виборів в різні роки такі політичні партії, як "Громадський актив Києва", "Народний фронт", "УКРОП". Також Гайдай співпрацював з відомим російським політиком Іриною Хакамадою.
Сергій є засновником та керівником агентства "Гайдай.Ком", яке займається формуванням суспільної свідомості, лояльності до політика чи політичної сили, залученням прихильників, створенням ефективної репутаційної основи, управлінням кризами і будівництвом ефективного захисту проти них.
Ще в 2008 році Гайдай став автором статті "Керівництво по захопленню влади в Україні. Рекомендації з майбутнього". У цій роботі він писав про ймовірне зняття Віктора Януковича з посади голови держави шляхом голосування в парламенті і загрозу силової окупації Криму з боку Російської Федерації.
Компромат
Як зазначають ЗМІ, Сергій Гайдай мав кілька політичних поразок.
Так, було виявлено, що за Віктора Ющенка агітували з білбордів співробітники агентства Гайдая. У цьому можна було переконатися, порівнявши фото персоналу фірми з сайту компанії з білбордами.
До провалів його роботи відносять і поразку на виборах блоку Володимира Литвина "Ми". Гайдай придумав, як написали журналісти, "дубово-совковий бренд" з розрахунком на старше покоління, чия молодість припала на епоху радянського "застою". Але бренд не вистрілив і блок "Ми", набравши всього 2,44%, до Верховної Ради не пройшов.