Тетяна Абрамова
  • Дата народження
    8 серпня 1964
  • Країна
    Україна
  • Соцмережі
Тетяна Абрамова
1283

Тетяна Абрамова

Тетяна Абрамова: королева сумнівного трикотажу за завищеними цінами

Тетяна Абрамова є однією з небагатьох успішних українських підприємниць, які заробляють в легкій промисловості. «Модою» трикотажні вироби від її бренду RITO не заведено називати, оскільки одяг Абрамової критикується за застарілі фасони, не практичність і завищені ціни. Викликає підозри громадськості, не вказуючи джерела фінансування бренду і скандалами з колишніми партнерами.

1. Біографія
2. Сім'я
3. Освіта
4. Кар'єра і бізнес
5. Компромат і чутки
6. Декларація
7. Відео

Біографія

Ім'я засновниці бренду RITO відомо у вузьких колах. Тетяна Абрамова працює для кола любителів трикотажних виробів. Одяг від звичайної київської кравчині користується в Україні обмеженим попитом через високі ціни, а в Європі критикується за низьку актуальність.

Тетяна Абрамова позиціонує себе в якості самостійного дизайнера і підприємця, однак деякі сторінки її біографії викликають дискусії.Тетяна Абрамова приховує навіть дату свого народження. Однак, відомо, що вона є киянкою, народженою в  60-х роках.

Сім'я

Тетяна Абрамова, RITO якої продовжує активну експансію на український і європейський ринки, родом із забезпеченої сім'ї. Підприємниця, яка позиціонує себе як «селфмейд вумен», в одному зі своїх численних інтерв'ю обмовилася, що її батько був великим радянським чиновником.

Батько голови майбутнього «Будинку моди» був керівником великого підприємства і дав доньці кращу освіту і стартові умови. Крім того, юна Тетяна Абрамова відрізнялася великими амбіціями і з дитинства мріяла бути керівником.

Свою любов до в'язання, шиття та моделювання одягу Тетяна Абрамова отримала також з дитинства. Зі шкільних років вона займалася типово «жіночою працею», яку пізніше зуміла монетизувати, а свої вміння направити на створення власного бренду.

Крім роботи Тетяна Абрамова любить подорожі, спілкування з природою, також захоплюється плаванням і йогою. Називає себе прихильницею інтелектуального кіно і літератури по психології і бізнесу.

Інформацію про особисте життя Тетяна Абрамова не розголошує. У численних інтерв'ю, більшість яких носить рекламний характер, господиня модного бренду не розкриває деталі свого життя поза роботою.

Освіта

Крім удосконалення власного таланту в моделюванні і створенні одягу, Тетяна Абрамова зуміла здобути вищу освіту. Бізнес-леді має диплом Київського економічного університету.

Кар'єра і бізнес

Тетяна Абрамова починала свою першу справу в непрості для України часи. Бренд RITO починався в звичайній київській майстерні, яка виконувала одиничні замовлення звичайних городян.

Тетяна Абрамова починала свій модний будинок не одна, а в партнерстві з подругою Оленою Дерев'янко.

Саме Дерев'янко відповідала за творчу сторону нового бізнесу, розробляючи перші моделі і керуючи роботою кравців. А от Тетяна Абрамова взяла на себе ділову сторону роботи бренду, користуючись своїми зв'язками і досвідом, отриманим в економічному вищому навчальному закладі.

Бренд RITO, назва якого розшифровується, як розробка і виготовлення трикотажного одягу, народився в 1992 році. Перші вироби були продані не тільки в Києві, а й Москві, куди «дизайнери» їздили в якості «челночниц».

Першу фабрику Тетяна Абрамова побудувала в кінці 90-х років, використовуючи фінансову допомогу багатого батька і інших родичів.

З тих часів, центром виробництва бренду RITO, які в наші дні має європейські амбіції, є невелике містечко в Київській області - Бровари.

В 2000-х роках RITO Тетяни Абрамової перетворився у велику торгову і виробничу компанію, яка обзавелася власною фабрикою і чотирма магазинами в Україні. Також продукція двох подруг-швачок користувалася обмеженою популярністю в Білорусі, Росії, Молдові та Казахстані.

На даний момент на Абрамову працює понад сто осіб, які готують і продають на ринках різних країн світу шість колекцій на рік. Два рази на рік бренд RITO представляє свої колекції на українському тижні моди, решта партій одягу безпосередньо спрямовуються в магазини компанії і в торгові точки партнерів.

У період 2014 - 2015 років компанія RITO була на межі краху. Крім економічних проблем, Абрамова зіткнулася з особистими і діловими труднощами.

Так, після десятиліть співпраці, вона розлучилася зі своєю партнеркою Оленою Дерев'янко, що відповідає за креативну частину роботи.

Однак, до 2016 року компанія RITO пройшла через масштабний ребрендинг. Тетяна Абрамова найняла нових дизайнерів, оновила лінійки продукції і почала експансію на ринки Європи.

Сьогодні трикотаж від Абрамової продається не тільки в Україні і в країнах СНД, а й в Литві, Чехії, Данії та Канаді. Крім того, RITO представив інтернет-магазин, який допоміг «провести» немолодий бренд в цифрову епоху.

Компромат і чутки

Тетяна Абрамова, RITO якої є нішевим брендом, має імідж позитивної і не конфліктної жінки. Однак, згідно з інформацією інсайдерів справжня Абрамова далека від свого «глянцевого» образу.

Великий конфлікт на початку 2010-х виник між двома засновницями бренду RITO - Тетяною Абрамовою і Оленою Дерев'янко.

Жінки сварилися між собою, що відображалося на роботі колективу. Розставання колишніх подруг і компаньйонок вийшло дуже «не красивим».

Джерела стверджують, що бізнес-леді мали один до одного безліч претензій фінансового та особистого характеру.

Сварка між Абрамової і Дерев'янко закінчилася тим, що остання залишила компанію, після чого бренд RITO був перезапущений і знову почав «набирати обертів».

Тетяна Абрамова називала розставання з Дерев'янко складним, проте пояснювала його «професійним вигоранням» партнерки. Сама Олена ніяким чином не коментувала свій відхід з бізнесу.

Незрозумілими залишаються джерела фінансування бренду RITO. Так, створення власного заводу в Броварах вимагало інвестування декількох мільйонів доларів. Однак, Тетяна Абрамова ніколи не розкривала джерела своїх «грошових потоків».

Ходять чутки, що гроші на бізнес давав багатий батько.

Крім того, сама Абрамова плутається в оповіданнях про роки становлення власного бренду. Наприклад, в одному зі своїх перших інтерв'ю вона розповідала, що гроші на фабрику їй давали родичі.

Уже в 2010-х роках Абрамова розповідала драматичні історії про кредити, взяті під великі відсотки і довгих ночах, проведених за верстатами заради того, щоб виплатити борги.

Відзначимо, що сама Абрамова завжди вела розкішний спосіб життя, який не могла б сплатити доходами з продажу виробів під брендом RITO.

Наприклад, в 2010-х роках Тетяна Абрамова хвалилася журналістам тим, що змінює автомобілі щороку. Так, за десятиліття підприємниця змінила 7 іномарок.

Однак, рядові модниці згадують одяг RITO в зв'язку з його іміджем «вікового бренду». До середини 2010-х років модні експерти делікатно називали його «позачасовим».

Тетяна Абрамова випускала продукцію для дорослих людей і клієнток похилого віку, а вироби для більш молодих і модних покупців представила лише недавно.

Трикотажні вироби RITO користуються сумнівною репутацією серед модниць. Покупці називають одяг від бренду Абрамової невиправдано дорогим, неякісним, старомодним і не зручним для носки і догляду.

Крім того, клієнти масово скаржаться на хамство персоналів магазину і обман при оформленні замовлень на сайті бренду.

Окремі ЗМІ відкрито називають дизайн виробів від RITO запозиченим у інших дизайнерів, а ціни - завищеними.

Декларація

Тетяна Абрамова ніколи не розголошувала інформації про свої доходи. Однак, згідно з даними експертів, вона є гривневим мільйонером. Також їй належать об'єкти нерухомості та авто.

Відео

Згадки про персону