Стійкість та креативність бізнесу: розмова із заступницею голови правління Райффайзен Банку з IT Юлією Старокожевою та дизайнером Федором Возіановим
Стійкість та креативність бізнесу: розмова із заступницею голови правління Райффайзен Банку з IT Юлією Старокожевою та дизайнером Федором Возіановим

Стійкість та креативність бізнесу: розмова із заступницею голови правління Райффайзен Банку з IT Юлією Старокожевою та дизайнером Федором Возіановим

Вітчизняний бізнес не тільки долає виклики часу, але й виходить на новий, міжнародний рівень. Українська індустрія моди прориває географічні бар’єри та виступає амбасадором держави у світі. Український банкінг стрімко євроінтегрується і стає провідником для бізнесів у стандартах сталого підприємництва, інклюзивності, соціальної відповідальності. Таким чином різні сегменти разом рухають країну до відновлення й зростання. Разом з модераторкою, головною редакторкою «ELLE Україна» Сонею Забугою, ми продовжуємо серію із чотирьох діалогів лідерок Райффайзен Банку з лідерами української модної індустрії — про стійкість, креативність і вплив бізнесу на імідж країни за кордоном.

Стійкість та креативність бізнесу: розмова із заступницею голови правління Райффайзен Банку з IT Юлією Старокожевою та дизайнером Федором Возіановим - Фото 1

Світи перетинаються, тому сповнений конструктивних авангардних ідей світ дизайнера Федора Возіанова єднається з диджитал-світом заступниці голови правління Райффайзен Банку з IT Юлії Старокожевої — через захоплення абстрактним мистецтвом, класикою супрематизму й раціональним, структурованим підходом до різних викликів.

Юлія Старокожева: Чорна сукня викликала захоплення! Я не експертка, проте інакше, ніж мистецтвом, я не можу назвати те, що створює бренд Vozianov.

Федір Возіанов: Дякую! Ми як дослідницький бренд спостерігали зміну настроїв українських клієнток впродовж років. Майже від початку повномасштабного вторгнення ми відчули потребу національної політичної самоідентифікації, зокрема за допомогою одягу. І зробили колекцію «Націонал-мінімалізм». 

Стійкість та креативність бізнесу: розмова із заступницею голови правління Райффайзен Банку з IT Юлією Старокожевою та дизайнером Федором Возіановим - Фото 2

Соня Забуга: Поділіться думками, наскільки важливі диджитал-інновації, соціальні медіа — для будь-якого бренду саме сьогодні.

Ф. В. Ми не дуже активно використовували ці інструменти до війни, проте активізувалися саме зі створенням колекції «Націонал-мінімалізму». Завдяки соцмережам до нас досить швидко прийшла велика кількість клієнтів з усього світу, від невеликих українських сіл до різних країн Європи, Японії, Південної Кореї, Америки.

С. З. Юліє, а як вам як клієнтці зручніше сприймати бренд і його дизайнера — через соцмережі чи безпосередньо в студії?

Ю. С. Я дуже тактильна. Для мене дуже важливо бачити, відчувати. Однак у наші часи ігнорувати диджитал-канал неможливо. Ти можеш позиціонувати себе як камерний бренд, але все одно бути доступним у диджитал-каналах. Дуже важливо відчувати ідентичність свого бренду та користуватися правильним каналом для розвитку, розширення. Цікавим є приклад Райффайзен Банку: попри диджиталізацію не змінюється бажання людей відвідувати наші банківські відділення, тож ми продовжуємо їх удосконалювати. 

Стійкість та креативність бізнесу: розмова із заступницею голови правління Райффайзен Банку з IT Юлією Старокожевою та дизайнером Федором Возіановим - Фото 3

С. З. Яке ваше ставлення до штучного інтелекту?

Ю. С.

Я вважаю, що треба машинам залишити автоматичне, а людям — людяне, ту креативність, яку машина ніколи не згенерує.

ШІ — інструмент для зручності та відсутності рутини. Я вірю, що ми будемо жити в такому симбіозі, коли ШІ допомагає там, де людині «не хочеться». У банку ми також використовуємо штучний інтелект для роботи із рутинними задачами, проте в центрі наших цінностей залишається людина, саме вона має значення.

Ф. В. Я думаю, що це точно — і виклик, і можливості. У нашій сфері використовують штучний інтелект, але не активно. Часто те, що вважається креативністю, є повторенням того, що вже було створено, або ж компіляцією. У такому випадку ШІ стане загрозою, але не для тих, хто генерує ідеї сам.

Стійкість та креативність бізнесу: розмова із заступницею голови правління Райффайзен Банку з IT Юлією Старокожевою та дизайнером Федором Возіановим - Фото 4

Стійкість та креативність бізнесу: розмова із заступницею голови правління Райффайзен Банку з IT Юлією Старокожевою та дизайнером Федором Возіановим - Фото 5

С. З. Поговоримо про синергію великого й малого бізнесу, яка сьогодні допомагає працювати всупереч викликам.

Ю. С. Банки — це про підтримку економіки, частиною якої є бізнес. Райф є найбільшим іноземним кредитором українських підприємців. Ми допомагаємо не тільки конкретним брендам, а й підтримуємо гуманітарні та соціальні ініціативи. Це філософія нашого банку.

С. З. Це круто!

Стійкість та креативність бізнесу: розмова із заступницею голови правління Райффайзен Банку з IT Юлією Старокожевою та дизайнером Федором Возіановим - Фото 6

Ф. В. Між іншим, бренд Vozianov дуже давно допомагає великому бізнесу. Це почалося зі співробітництва з Києво-Могилянською бізнес-школою та триває донині. Ми часто виступаємо з лекціями для середнього й великого бізнесу. Я розповідаю про шляхи креативності та про те, як ми вирішуємо у себе певні питання. Переконаний, це допомагає знайти нетрадиційні способи для вирішення різних інших задач.

*АТ «Райффайзен Банк». Внесений до Державного реєстру банків 27.03.1992 р. за №94 із записом про право на здійснення банківської діяльності за №10. Умови надання послуги згідно з правилами Банку. Деталі на raiffeisen.ua


Источник материала
loader