Центр міжнародної торгівлі Китаю запрошує український бізнес взяти участь у найбільшому китайському ярмарку
Центр міжнародної торгівлі Китаю запрошує український бізнес взяти участь у найбільшому китайському ярмарку

Центр міжнародної торгівлі Китаю запрошує український бізнес взяти участь у найбільшому китайському ярмарку

20:00, 28 березня 2019.

Фінанси.

Актуально.

Китай є стратегічним торговельним партнером України, а співпраця з цією державою - пріоритетним напрямком роботи для українського Офісу з просування експорту.

Китайський ринок є дуже перспективним для України.

Центр міжнародної торгівлі Китаю запрошує українські підприємства взяти участь у найбільшій торговельній виставці цієї країни – Кантонському ярмарку, який пройде з 15 квітня по 5 травня 2019 року в місті Гуанчжоу.

"На Кантонському ярмарку буде представлено 51 галузь промисловості Китаю – все, що тільки можна придумати.

При цьому ми щороку оновлюємо склад учасників на 5% і список представлених товарів та послуг на 30%", - повідомив заступник генерального директора Центру Міжнародної торгівлі Китаю Сюй Бін в ході промо-конференції у Києві 19 березня 2019 року, присвяченій проведенню 125-ї сесії Кантонського ярмарку.

"Україна і Китай є важливими торговими партнерами.

Минулого року у виставці взяли участь близько 1500 українських підприємств.

За нашими прогнозами, у 2019 році ця цифра тільки збільшиться.

Сподіваюся, на наступному ярмарку українські компанії будуть не менш активними, ніж минулого.

Це важливий фактор розвитку наших торгових відносин", - зазначив Сюй Бін.

Він додав, що організатори виставки розробили каталог товарів, в якому чітко зазначено, які товари можуть бути представлені на виставці.

Тому підприємства, що бажають взяти участь, можуть самостійно визначити, наскільки їх продукція відповідає зазначеним вимогам.

Як зазначив глава Торгово-промислової палати Геннадій Чижиков, присутній на промо-конференції, китайський ринок є дуже перспективним для України.

"Китай імпортує продукції майже на 2 трлн дол.

У цій країні налічується близько 1,5 млрд споживачів.

Це свідчить про те, що китайський ринок дуже перспективний для українського бізнесу, тому ми шукаємо будь-які можливості для активізації нашої співпраці", - зазначив він.

За словами керівника Головного департаменту з питань впровадження реформ Адміністрації президента України Ярослава Сидоровича, Україна високо цінує стратегічне партнерство з Китаєм.

"Постійне зростання двосторонньої торгівлі з Китаєм важливе для макроекономічної стабільності.

Україна прагне постійно вдосконалювати торгові механізми.

До складу Національної інвестиційної ради України включений представник китайської компанії Huawei.

Ми й надалі будемо залучати великі китайські авторитетні компанії до роботи в Україні.

Зі свого боку, хочу зазначити високу ефективність роботи Китайської Торгової Асоціації", - сказав український урядовець.

Як додав Директор Офісу з просування експорту України Андрій Демчук, Китай є стратегічним торговельним партнером України, а співпраця з цією державою - пріоритетним напрямком роботи організації.

У свою чергу, Тимчасовий повірений посольства Китаю в Україні У Ляньвень повідомив, що Китай зацікавлений в активізації економічного співробітництва з Україною.

За його словами, у 2018 році товарообіг між Україною і Китаєм зріс на 28% у порівнянні з попереднім роком і становить 9,8 млрд дол.

В ході промо-конференції, присвяченій проведенню 125-ї сесії Кантонському ярмарку, Центр міжнародної торгівлі Китаю і Китайська Торгова Асоціація підписали меморандум про співпрацю.

За результатами попередньої 124-ї сесії, Кантонський ярмарок відвідало 189 тис.

потенційних покупців з 215 країн світу.

Тільки за 2018 рік учасники виставки уклали угоди на загальну суму понад 59 млн дол.

Згідно з даними організаторів, у 2019 році виставкова площа ярмарку становитиме близько 1,2 млн кв.

м, а участь у виставці візьмуть понад 25 тис.

компаній з більш ніж 200 країн світу.

Експозиція буде розділена на три етапи.

Під час першої частини з 15 по 19 квітня на ярмарку будуть представлені електронні товари, побутова техніка, автомобілі та автозапчастини, будівельні матеріали, світильники, продукти хімічної промисловості.

Другий етап триватиме з 23 по 27 квітня і буде присвячений споживчих товарів, сувенірів і подарунків, товарів для будинку.

На останньому етапі з 1 по 5 травня покажуть свою продукцію виробники одягу, взуття, офісного обладнання, товарів для відпочинку, медикаментів, продуктів харчування.

Взяти участь у виставці українські компанії можуть як самостійно, безпосередньо зв'язавшись з організаторами Кантонського ярмарку, так і через посольство Китайської Народної Республіки або Китайську Торгову Асоціацію.

Детальну інформацію про відвідування виставки охочі взяти участь можуть знайти на інформаційних ресурсах Китайської Торговельної Асоціації.

Як повідомляв УНІАН, Китай входить у десятку країн - найбільших торговельних партнерів України.

Найбільшою статтею українського експорту в Китай є продовольство.

На початку грудня 2017 року Україна і Китай підписали дорожню карту з реалізації ініціатив "Економічний пояс Великого шовкового шляху" і "Морський шовковий шлях", покликаних посилити економічне співробітництво між Європою та Азією.

Ініціатива Китаю "Один пояс - один шлях" передбачає розвиток торговельних відносин між Китаєм і Європою.

Посол КНР в Україні Ду Вей зазначав, що цей проект немислимий без України.

Проекти в рамках "Шовкового шляху" в перспективі можуть дозволити Україні обійти транзитні обмеження Росії в країни Середньої Азії.

#Україна#Китай.

Источник материала
Упоминаемые персоны
loader
loader