/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2F27ecaf68154c5b911e85b245512aa694.jpg)
З’явилися унікальні кадри польоту "Мрії" очима пілота
Дмитро Антонов показав, як пілотує найбільший у світі транспортний літак українського виробництва "Ан-225 Мрія".
Відео українець розмістив на своєму каналі у YouTube 23 жовтня.
"Сьогодні ви можете відчути себе на місці пілота найбільшого транспортного літака й побачити те, що бачить пілот. Ми довго шукали цей ракурс", – пояснив Антонов.
Дмитро Антонов є командиром Ан-124 "Руслан" та Ан-225 "Мрія".
За кілька днів з моменту публікації відео встигло назбирати сотні реакцій користувачів. У коментарях до ролика українці бажали м’якої посадки екіпажу літака, а хтось щиро захоплювався побаченим.
- Чистого неба і м’яких посадок! Ви молодці! Пишаюся вами!
- Класна рубрика. Завжди цікаво побачити, як керувати такою машиною
- Шикарно! Реально дуже круто! Дмитро, ваші дві фрази - "Поїхали" і "Далі буде" - як вишенька на класному торті. Дякую за надзвичайно приємний і цікавий сюжет
- Я так розумію, що одна з камер у другого пілота на голові? Політ, як завжди, супер!!!!!! Молодці!
- Дякую вам величезне за старання покращення контенту у бік різноманіття ракурсів, видів, ідей для зйомок. Величезне задоволення. Дивлюся кожен вихід ролика
Цікаво про літак "Мрія"
Ан-225 із максимальною злітною масою 640 т є найважчим літаком у світі. Для порівняння, третій за вантажопідйомністю (після Ан-124 "Руслан") американський військово-транспортний літак C-5 Galaxy має максимальну злітну масу 381 т.
Розробка літака почалась 1985 року й тривала рекордно короткий час — 3,5 року, що стало можливим завдяки широкій уніфікації його вузлів і агрегатів із вузлами та агрегатами літака Ан-124, який служив основою для нього.
Вантажна кабіна літака має довжину 43 метри, ширину — 6,4 метра і висоту — 4,4 метра. Вантажний відсік герметизований. Над ним розміщений пасажирський салон на 60-70 осіб. Для зменшення маси розробники відмовились від заднього вантажного люка, але носовий люк, що відкривається вгору, як і система присідання передніх опор шасі, залишилися.
Кабіна розрахована на екіпаж літака з 6 осіб — командира, другого пілота, старшого бортінженера, бортінженера, штурмана і радиста. Передбачено й приміщення для другого екіпажу.
Вас також можуть зацікавити новини
- Нові правила перевезень в Україні: у МОЗ уточнили, хто повинен платити штрафи
- Школярам хочуть заборонити мобільні телефони на уроках
- Прокусив та почав задихатися: іграшка мало не вбила 5-річного хлопчика (відео)
Автор: Яна Ставська

