/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2F1c31d08c9a0ea10eeac49fa4553f50ed.jpg)
Загубилися на "Новій пошті": українець повідомив про втрату тонни горіхів
Клієнт "Нової пошти" втратив посилку з тонною волоських горіхів вартістю 180 тисяч гривень. За словами чоловіка, хтось незаконно забрав відправлення замість нього.
Про цей випадок користувач Sasha Toje повідомив на Facebook-сторінці "Нової пошти".
Чоловік розповів, що працівник відділення "Нової пошти" не перевірив документи перед видачею вантажу. Відтак, його посилку забрала невідома особа.
"У мене за участю ваших працівників вкрали посилку на суму 180 000 грн... Я приїхав у відділення та зрозумів, що посилку вкрали (а це була тонна волоського горіха)", – розповів чоловік.
Ошуканий клієнт вимагає компенсації збитків. Він також обурився правилами передачі записів із камер спостереження. За його словами, компанія передає відео тільки на офіційний запит на юридичну адресу, але вже впродовж п’яти днів не надіслано жодного запису.
"Ваші працівники не надали жодної інформації, яка б допомогла встановити злочинця і повернути посилку. Досі немає відео, немає жодної реакції на дії працівника, який віддав посилку, не перевіривши документи", – зазначив чоловік.
Представники "Нової пошти" запевнили, що надіслали запит до служби безпеки й попросили чоловіка чекати на відповідь.
Як повідомляв УНІАН, у Харкові помітили новий спосіб шахрайства, для якого використовують послуги "Нової пошти". Пенсіонери можуть стати потенційними жертвами.
Вас можуть зацікавити новини:
- "Нова пошта" запускає власну авіакомпанію
- "Нова пошта" змінила тариф на доставку в поштомати
- "Нова пошта" змінила тарифи на доставку посилок: кого це торкнеться та скільки доведеться платити
Автор: Марта Гичко

