До 17 березня — прийом заявок на участь у європейському медіахакатоні Media Blend
До 17 березня — прийом заявок на участь у європейському медіахакатоні Media Blend

До 17 березня — прийом заявок на участь у європейському медіахакатоні Media Blend

Хакатон – це триденне змагання для медіа-менеджерів, журналістів та ІТ-спеціалістів із редакцій і медіа-стартапів з усієї Європи для підвищення рівня сталості медіа за допомогою технологічних рішень.

Європейський медіахакатон Media Blend оголошує про відкриття прийому заявок на участь у нашій головній події, яка відбудеться у Відні, Австрія, і розпочнеться 22 травня 2023-го року.  

Учасники матимуть можливість глибше заглибитися в розробку своїх проектних ідей під наставництвом провідних спеціалістів галузі, представити їх журі, медіа-інвесторам, і філантропам та позмагатися за шанс виграти стартові гранти розміром у 5 000€.

Кінцевий термін подачі заявок – 17 березня 2023-го року. До деталей і заповнення заявки: https://ipi.media/innovation/media-blend-hackathon/

Проект співфінансується програмою ЄС «Креативна Європа» та є частиною більшої програми, Media Innovation Europe, яка координується та адмініструється International Press Institute та реалізується консорціумом медіа-організацій, включаючи BIRN та Thomson Foundation. Хакатони Media Blend реалізуються українською організацією з розвитку медіа Media Development Foundation.

«Мета консорціуму Media Innovation Europe — запустити інноваційні процеси, щоб допомогти редакціям у Європі, як молодим, так і старшим, досягти сталого розвитку. Хакатони Media Blend — це важливий крок до перегляду шляху до стікості медіа до мінливих реалій навколо них, від побудови тісніших стосунків із аудиторією до забезпечення фінансової життєздатності своїх новинних продуктів», — сказав Раян Пауелл, менеджер із продуктів та інновацій у International Press Institute. 

Усі зацікавлені можуть подати заявку самостійно або від імені команди до чотирьох осіб. Організатори очікують, що заявники матимуть приблизне уявлення ідеї проекту для реалізації. Ідея проекту також має бути пов’язана з такими напрямками роботи журналістів:

  • Аналітика та монетизація: цього року основна увага багатьох видавців буде спрямована на те, щоб зберегти нових підписників, отриманих під час поширення інформації щодо вторгнення Росії в Україну та пандемії. Тому ми закликаємо учасників спробувати свої сили та впоратися з цим викликом, і за допомогою технологій покращити рівень утримання підписників.

  • Дослідження джерел та аналітика даних: спостерігається негативна тенденція падіння довіри до ЗМІ, прискорена вторгненням Росії в Україну та пандемією. Основною причиною цього може бути поширення фейкових новин і неправдивих повідомлень від джерел інформації. Тому ми вважаємо протидію фейковим новинам і перевірку інформації другим викликом цього хакатону.

  • Виробництво та розповсюдження контенту: підвищення рівню уникання новин серед аудиторії не дає редакціям спати вночі. Під час цього хакатону ми хотіли б зосередитися на людях віком до 25 років, які через поведінкові менше цікавляться традиційними новинними темами та не мають сильної приналежності до певних медіа-брендів. Отже, наша остання мета — знайти спосіб залучити користувачів покоління зет і забезпечити їх проінформованість щодо найважливіших для них тем.

Основні виклики в кожній категорії були визначені для того, щоб допомогти потенційним учасникам зосередити свої зусилля, але команда Media Blend також заохочує аплікантів вносити інші інноваційні ідеї для вирішення проблем у медіа-секторі.

Під час оупен-колу кандидати можуть взяти участь у сесії з розробки ідей, щоб отримати наставництво щодо вдосконалення та завершення своїх проектних ідей. Для цього потрібно залишити свої контакти у цій формі: https://forms.gle/pn7iHWGxBmrVWGw2A

Участь у цій сесії не є обов’язковою, однак вона дасть учасникам перевагу у процесі відбору. Відбір учасників хакатону здійснюватиметься командою проекту під керівництвом незалежного журі, що складається з лідерів європейського медіаринку. Відбір здійснюватиметься за такими критеріями:

  • Учасники команд походять принаймні з 2 різних країн і 2 різних компаній;

  • Запропонована ідея пропонує адекватне та інноваційне рішення проблеми, пов’язаної з 3 основними напрямками роботи хакатону (згаданими вище).

Під час заходу всі учасники отримають підтримку експертів у розробці своїх продуктів, створенні бізнес і промоплану та підготовці до пітчингу.  

Кандидати мають проживати в одній із таких країн: Албанія, Австрія, Бельгія, Боснія і Герцеговина, Болгарія, Хорватія, Республіка Кіпр, Чехія, Данія, Естонія, Фінляндія, Франція, Німеччина, Греція, Угорщина, Ірландія, Італія, Косово, Латвія, Литва, Люксембург, Мальта, Молдова, Чорногорія, Нідерланди, Північна Македонія, Польща, Португалія, Румунія, Сербія, Словаччина, Словенія, Іспанія, Швеція та Україна.

Якщо у вас є запитання, ви можете написати на електронну адресу: mediablendhack@gmail.com

Источник материала

Оригинальная версия

Поделиться сюжетом