/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F2c74ea5a5d567e9377e21efe43a6ea9a.jpg)
"Посилка прийшла не повна, або побили, або покрали": клієнтка "Нової Пошти" скаржиться на поганий сервіс
Послугами "Нової Пошти" користуються як юридичні особи, так і звичайні люди.
Дуже часто люди обирають послуги цього перевізника в надії на те, що відправлення доїдуть до отримувача цілими та неушкодженими.
Однак, трапляються ситуації, коли отримувачу замість цілої доставки вручають побиту, перепаковану посилку. Саме про таку неприємну ситуацію написала одна з клієнток "Нової Пошти".
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F9fcdbb9a0a6f9e4d4337294ae3fe274d.jpg)
За словами жінки, вона скористалася послугами пошти, надала посилку на відправку, а на пакуванні було зазначено, що всередині скло. Про те, що сталося з посилкою, клієнтка пошти розповіла в відгуку на Першому незалежному сайті відгуків України.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F01c4709aab3ee54275aeb1ddcaa80554.jpg)
Жінка скаржиться, що при відпраці вага посилки була 11 кілограмів, але після послуг Нової пошти, вага зменшилася аж на 8 кілограмів. Відповідно одержувач отримав лише 3 кілограми. Однак, це виявилося не єдиною неприємністю. Все, що залишилося в посилці було розбите, не дивлячись на те, що була позначка скла в коробці.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F47493ae4c6c6ee2d0bbcd8da63e57fef.jpg)
При відправленні, оголошена вартість становила 500 гривень, а за доставку було заплачено 140 гривень. Жінка просить, аби з таким сервісом розібралися та повернули їй кошти. На відгук розгніваної клієнтки, "Нова Пошта" поки, що нічого не відповіла.
Раніше портал Знай інформував, доставили лише частину посилки: клієнтка "Нової пошти" не розуміє за що має платити
Також наш портал повідомляв, гаманець навіть не знадобиться: у Новій пошті розповіли про корисну послугу та який бонус можна отримати за її використання
