КМДА: Деформація тунелю між станціями метро сталася через помилки проектування
КМДА: Деформація тунелю між станціями метро сталася через помилки проектування

КМДА: Деформація тунелю між станціями метро сталася через помилки проектування

У середу, 24 січня, Київська міськадміністрація отримала перші попередні висновки від Науково-дослідної судово-експертної установи щодо причин деформації тунелю між станціями метро «Деміївська» – «Либідська». Вони показали, що причиною стало неякісне проектування та будівництво ділянки. Про це повідомила прес-служба КМДА.

– Отримано перші попередні висновки експертного дослідження з причин деформації тунелю, що призвело до зупинки руху поїздів між станціями метро «Деміївська»-«Либідська». У своєму висновку вчені зазначили, що причиною стали неякісні проектні рішення щодо облаштування тунелю у межах аварійної ділянки. А також неякісні будівельно-монтажні роботи спорудження конструкції тунелю цієї ділянки, – розповів директор Департаменту транспортної інфраструктури Руслан Кандібор.

Він додав, що цей відрізок тунелю проходить у надскладних гідрогеологічних умовах: ґрунт дуже водонасичений, із шаром торфу, дрібного та середнього піску. Експертне дослідження продовжується. Остаточні результати будуть відомі після розкриття котловану. Тільки тоді експерти зможуть провести усі необхідні дослідження конструкції тунелю ззовні.

  • 8 грудня рух поїздів між станціями метро "Деміївська" та "Теремки" у Києві було закрито. Причиною цього стала розгерметизація тунелю метро, ​​тож перегін закрили на ремонт. У КМДА повідомили, що у столиці курсуватиме наземний транспорт, що дублюватиме маршрути закритих станцій.
  • 18 грудня українські ЗМІ написали про те, що влітку у Києві на ремонт закриють ще дві станції метро - "Почайну" та "Тараса Шевченка". Журналісти посилалися на слова заступника начальника КП "Київський метрополітен" Дмитра Пінчука, який анонсував ремонт ділянки тунелю між станціями.
Теги по теме
Киев Ремонт метро
Источник материала
Поделиться сюжетом